Ulrik fikk ski til jul i fjor, sånne som en bruker vanlige sko på. Han gikk mye på ski den jula, men måtte mest leie han da. Var på skitur i januar, men nekta å ha på seg skia, han var ikke helt i form da.
Men i påska da gikk han mye, fikk teknikken inn da. Var på hytta hele påska, der er oppkjørte løyper, så satte han i ene sporet, så han gikk og gikk. Likte ikke så godt oppoverbakker da, men da ble han dradd opp bakkene, og rant ned selv. Så alle som gikk forbi stoppa opp for å se på han lille gutten som klarte seg så fint sjøl.
Så får vi se om han får orntlige ski denne jula eller neste år. Men vet mamma og lillebroren min snakker om å kjøpe slalomski til han til neste år. Når vi er hjemme i Ålesund om vinteren, så bruker vi å reise til noen plasser som er veldig fine barnebakker. Så d blir nok gøy.
Tror ikke d blir noen skitur på meg verken før eller etter nyttår, har begynt å få litt bekkenløsning nå, så får holde meg i ro. Vet han og besteforeldra skal gå på ski til hytta i romjula og overnatte (tar med pulken sånn i tilfelle), så e og faren kan gå på kino eller noe sånt, før neste nurk kommer.
D ble et langt innlegg i dag, men ikke så ofte e skriver noe her, så sånn går d. Ha en fin dag jenter.