Første s.kontroll + sammenligning

Lykke-lita

Blir kjent med forumet
Ja, idag har jeg altså vært på min aller første svangerskapskontroll. Alt var fint og flott, og babyen hadde en fosterlyd på 144. Mistenker at der kan være en gutt i magen igjen.

Hva hadde din baby i fosterlyd? Og hva er evt kjønnet, fordi som alt vet det.

Ser jo at magen min vokser mye fortere denne gangen, så symf. Målene var litt over men det får være greit.

Slenger med et bilde som sammenligner magen min denne gangen og forje gang, syns den er litt annerledes denne gangen. Eller kanskje der bare er innbilning? Er litt lenger på vei på bilde fra tidligere svangerskap. image.jpg

Last edited:
Då kjekt med kontroll da! Jeg skal ikke før i februar. Er vanlig å ha litt større mage i andre svangerskap tror jeg:)

Hjerteslagene har ligget på rundt 160 på mine kontroller, men syns jeg kan huske de gjorde det med guttongen også. Er rimelig sikker på at det er en gutt denne gang også, selv om jeg har hatt en jentefølelse(men det hadde jeg også sist gang :P ) men men, kun 3 uker til jeg får sikkert svar!!! :D

Hos meg lå hjerteslagene høyere med jenta enn med gutten. Symfysemålet mitt derimot var større med gutten enn med jenta. Denne gangen skal vi ikke vite, men hjerteslagene ligger rundt 140. Hvis det følger sånn det var med de to første, er dette også en jente.

Drog frem det gamle helsekortet og så at jeg husket feil, lå stort sett mellom 140-150 slag i min forrige gang, så kanskje det betyr at det er jente denne gang??!! :P spennende uansett hva det blir! Gleder me mest til å kunne kalle bebissen for han eller hun, blir mye mer virkelig da føler jeg ;)

Drog frem det gamle helsekortet og så at jeg husket feil, lå stort sett mellom 140-150 slag i min forrige gang, så kanskje det betyr at det er jente denne gang??!! :P spennende uansett hva det blir! Gleder me mest til å kunne kalle bebissen for han eller hun, blir mye mer virkelig da føler jeg ;)
Enig! Kaller innimellom babyen for 'den' og det syns jg er helt grusomt når jeg hører det selv!

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp