Første runde med sykdom

*snuppa

Elsker forumet
Esther hadde feber i bhg i går 38,5..
men var høyt og lavt
på kvelden i går økte tempen til 39, klage bare på vondt i kroppen
På morgnen idag var tempen forsatt høy men hun var i hundre.
så klage hun på hode vondt og aua da hun tisset.
ja da startet vi ett lite prosjekt at at hun skulle tisse  og jeg fikk tatt prøve
klarte på første forsøk
Levrte prøven hos legen fikk beskjed om å sitt ned..
jada det gikk en time før hun som jobbet kom på at vi satt der.
Fikk beskjed at prøven var fin tak gud for det. og jeg kunne bare gå hjem
men fikk  diskutert meg til å ta en Crp på snuppa. Den viste 67..
fikk det og måtte vente enda en stund til
Legen tok real helsesjekk av jenta mi. Hun har begynne halsbetennelse fått atibiotica.
hadde også vondt i magen. men han sa at det var ikke noe alvorlig siden hun spiser
men skulle være obs ett døgn till felle det var noe med magen.
(ser ut som atibiotican har begynt å virket og ikke klagd noe mer på magen)

Men gud så glad jeg hadde en vennine som kom spontat og hjalp meg litt
hadde jo med Cornelia også hehe satt med en sovene esther på armen og en sutrete Cornelia i vogna hehe
så nå blir det hjemme dag i morgen også.

takk for at dere gadd og lese

Dakar lille snuppa, masse god bedring og håper ho blir fort frisk igjen[:D]

godt medisinene virker, de virker fort så snart skal du se at ho er helt i hundre og frisk og rask igjen[:D][:D]

ORIGINAL: hjertetmitt

godt medisinene virker, de virker fort så snart skal du se at ho er helt i hundre og frisk og rask igjen[:D][:D]

I hundre er hu alerde hehe. den medisinen smaker dritt rett og slett så hun får godt vedsiden av. litt belønning

Godt hun er bedre[:)]

ORIGINAL: *snuppa

I hundre er hu alerde hehe. den medisinen smaker dritt rett og slett så hun får godt vedsiden av. litt belønning

hehe.. ja disse medisinene er ikke no gode i det hele tatt, da er det godt med masse rod og belønning sånn at det er lettere og ta medisinen og bli frisk[:D]

ORIGINAL: *snuppa

hehe.. ja disse medisinene er ikke no gode i det hele tatt, da er det godt med masse rod og belønning sånn at det er lettere og ta medisinen og bli frisk[:D]

er noe appelsinsmak blæææææ

Back
Topp