Første runde med Pergotime. Erfaringer?

tatti85

Andre møte med forumet
Hei. Kjenner jeg er glad innvevdig når jeg skriver dette innlegget. Føler det på meg at det er vår tur til å bli gravide nå,og er ubeskrivelig glad for at vi er kommet så langt i utredningsprossessen. Er på dag 3 av pergotime kuren nå,kun 2dager igjen,snart EL,og forhåpentligvis sitter kanskje spiren snart også? :) satser på det. Vi håper iallefall det! Noen her inne som har noen erfaringer med Pergotime som dere vil dele? Noen som faktisk har blitt gravide ved bruk av dette? Jeg har jo ikke pcos eller noe,og mannen er også i veldig fin form,og utredet uten negative funn. Vi blir altså bare ikke gravide sammen. Så vi håper jo selvfølgelig dette kan være veien å gå for oss,siden vi har denne drømmen om å stifte familie sammen. Ingen av oss har barn fra tidligere forhold heller,og vi har vært sammen i over 6 år nå,uten at spiren har kommet av seg selv.. Så vi satser på at pergotime er tingen! ;) setter stor pris på alle svar.. Gleder meg til å ta en graviditetstest etter EL og alt det der.. Som sagt,setter pris på alle comments.. :) Tatti85

eg har tatt en del kurer. før eg fikk tobias så hadde eg først en enkel kur, så to dobble og så to eller tre tripple kurer men det kom aldri noen eggløsning hos meg. så vi måtte ta prøverør og vi fikk vår nydelige tobias.

no har eg tatt en enkel og to dobble kurer og så satt spiren gitt=)

så det finnes håp=)

ønsker deg masse lykke til =)

Takk for svar..har jo EL jeg da,og ikkenoe galt med mannen heller..uforklarlig barnløs heter det vel..håper spiren sitter snart! :)

Jeg ble gravid på 4. pergokur, hadde pause mellom hver kur så det ble 7 mnd fra første kur til jeg ble gravid. Jeg hadde PCOS og derfor ingen eggløsning. Prøvde 22 mnd tilsammen. Ventetiden var virkelig verdt det da emoticon

Back
Topp