Første plagg :)

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
I dag har jeg bestilt di første tingene til lille gull :) Body, sokker og lue :) Såå søte at jeg klarte ikke å la vær :)

Har dere kjøpt noe?

Vi har kjøpt en strikket heldress, 3 bodyer, 1 lue og 1 herlig pysj ;)

Begynner å kile i shoppefingra... men holdt litt tilbake. Kanskje på tide å snike seg inn på barneavdelingen :)

Begynner å kile i shoppefingra... men holdt litt tilbake. Kanskje på tide å snike seg inn på barneavdelingen :)

Har holdt meg unna helt til no, så fant di tingene på nett og klarte ikke la vær :D Sku liksom vente til vi fikk vite kjønn, men d va såpass nøytralt antrekk at d gjor ikke noe :D

Har holdt meg unna helt til no, så fant di tingene på nett og klarte ikke la vær :D Sku liksom vente til vi fikk vite kjønn, men d va såpass nøytralt antrekk at d gjor ikke noe :D

Har vært vanskelig... tenkte også vente til jeg fikk vite kjønn.. :) men nå tror jeg det er på tide ;) blir jo litt ekstra stas :)

Det kløøøøør virkelig her å med å kjøpe noe, men må vel klare å vente i 8 dager til OUL. Har lyst å vite hva det er da vi har mye fra sønnen vår fra før :) Blir det jente derimot kommer jeg nok til å gå amok :D

Det kløøøøør virkelig her å med å kjøpe noe, men må vel klare å vente i 8 dager til OUL. Har lyst å vite hva det er da vi har mye fra sønnen vår fra før :) Blir det jente derimot kommer jeg nok til å gå amok :D

He he, oul på fredag her :p men klarte ikke vente for d :D

Gjett om jeg sliiiter!!! Jeg har så lyst å shoppe hehe :) må uansett handle, selv om jeg har både jente og gutt fra før, for mine unger er født på våren og nå blir det jo høst/vinterbaby... "Synd" for meg :p hehe 13 dager til ultralyd som håper vil avsløre kjønnet hihi

Har faktisk kjøpt ullklær (salg), det blir det aldri nok av :) Ellers tenkte jeg og å vente til ul for å se kjønn. Hvis det er gutt har jeg "alt", er det jente blir det nok litt ille for lommeboka :P Neida, skal få masse (arve) fra svigerrinne + søster om det er jente, så blir bare hentesett og sånne småtterier jeg skal kose meg med å kjøpe :)

Har faktisk kjøpt ullklær (salg), det blir det aldri nok av :) Ellers tenkte jeg og å vente til ul for å se kjønn. Hvis det er gutt har jeg "alt", er det jente blir det nok litt ille for lommeboka :p Neida, skal få masse (arve) fra svigerrinne + søster om det er jente, så blir bare hentesett og sånne småtterier jeg skal kose meg med å kjøpe :)

Blir morro d da :) E jo så masse fine og søte rooosa ting til jenter :)

Har ikke kjøpt noe enda, nei, men det har svigermor :P
Jeg vil vente til oul. Vet at vi uansett trenger ulltøy, men har ikke funne noe nøytralt og har derfor ikke kjøpt.
Kjenner på en ørliten shoppetrang inni meg, men vi har så mye tøy etter snuppa at det ville være dumt å kjøpe mer dersom det blir jente. Må tenke litt økonomisk også :)

har ikke kjøpt noe enda nei, venter nok til hvertfall juni tenker jeg :-) men svigermor var her forrige helg og hun klarte ikke å dy seg så da kjøpte hun en kjempefin hvit body og brun sånn inne jakke opplegg som jeg plukket ut :-) var omtrent det eneste nøytrale vi fant på den butikken, var en name it butikk, men var veldig søte klær da :-)

Vi har kjøpt en dress, lue, votter og tøfler i ull og som passer sammen, det var så fint så måtte bare :) vi har jo nesten alt fra sist, så venter til etter uke 30 hvis vi klarer :) har vært litt vondt å sett at alt har stått på et rom, men uten en baby så nå vil vi vente til vi er litt sikrere! Er veldig koselig å kjøpe da ;)

Back
Topp