I dag har jeg bestilt di første tingene til lille gull Body, sokker og lue Såå søte at jeg klarte ikke å la vær
Har dere kjøpt noe?
Har dere kjøpt noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner å kile i shoppefingra... men holdt litt tilbake. Kanskje på tide å snike seg inn på barneavdelingen
Har holdt meg unna helt til no, så fant di tingene på nett og klarte ikke la vær Sku liksom vente til vi fikk vite kjønn, men d va såpass nøytralt antrekk at d gjor ikke noe
Det kløøøøør virkelig her å med å kjøpe noe, men må vel klare å vente i 8 dager til OUL. Har lyst å vite hva det er da vi har mye fra sønnen vår fra før Blir det jente derimot kommer jeg nok til å gå amok
Har faktisk kjøpt ullklær (salg), det blir det aldri nok av Ellers tenkte jeg og å vente til ul for å se kjønn. Hvis det er gutt har jeg "alt", er det jente blir det nok litt ille for lommeboka Neida, skal få masse (arve) fra svigerrinne + søster om det er jente, så blir bare hentesett og sånne småtterier jeg skal kose meg med å kjøpe