Første permisjonsdag i dag

Litenblomst

Glad i forumet
....og ute er det sol fra skyfri himmel. Ikke dum tid å være gravid på dette [;)]

Så deilig da ;D

ENIG!
Jeg har to uker igjen på jobb enda, men har igrunn gruet meg litt til å gå hjemme hver dag!
Men nå som solen skinner og livet er bare helt herlig så MÅ man jo bare glede seg!
Vi har absolutt valgt riktig tidspunkt [;)] Snart skal vi ut i fineværet og trille!

Helt enig - en fantastisk tid å få små på [:)] Selv er jeg inne i 2. uka mi med perm allerede, og er kommet godt og vel inni slæckemodus [:)]... Skal bli andre boller når småen kommer ut [&:]

Har ikke begynt på perm ennå, men har en ferieuke nå.. Første dagen var fredag fra kl 11.. Strålende sol allerede fra første dag [:D] [:D]

Herlig [:)] Har 1 uke igjen jeg, å etterpå skal dagene nytes fullt ut. Håper på masse fint vær [:)]

Har også første permisjonsdag i dag :) Har sittet på terrassen i sola i hele dag. Godt å være litt lat.
Butikken jeg jobber i skal legges ned så jeg hadde min aller siste dag på jobb i går. Så det var litt trist også.

Så enig me deg[:D] er så deilig å ha fri og tid til å gjøre akkurat det eg har lyst til..

Kan bare signere de andre over! Heeelt enig!! Nyter dette været og permisjon ja! 

ORIGINAL: .lillevims

Kan bare signere de andre over! Heeelt enig!! Nyter dette været og permisjon ja! 

[:D] oh yes

Back
Topp