Første overnattingen borte.

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen julibarn som har sovet borte en eller to netter?
Hvordan var det for dere foreldre?

Jeg og mannen skal på danskebåten om 2 uker. Frøkna skal sove hos tante og onkel en natt. Kjenner jeg gruer meg litt :p men jeg vet jo at det går bra.

Så hvordan opplevde dere det å være uten barn en natt?
 
Her har han sovet borte noen ganger, første gangen var kjempe rart og jeg ville bare ha han hjem igjen :p 2 gangen kjeda jeg meg og var litt rastløs med engang men så slappet jeg av.
Nå sist var det jo 1 uke, men da var jeg på sykehuset med frøkna og det var ganske mye så fikk aldri tid til å kjenne veldig på savnet selv om jeg savnet han altså.. det kommer nok til å gå veldig bra :) prøv å slapp av og kos deg er mitt tips :)
 
Første gang var han 5 måneder. Det var helt merkelig. Klarte ikke slappe av helt. Men fikk meg en god natt søvn :) De siste gangene har vi bare nytt det. Et tips er å holde seg opptatt, så man ikke får tid til å savne ;)
 
Var 5 mnd ved første overnatting borte :) blir 10 mnd i april nå.
Har sovet der mye sammen med meg (hos mormoren sin) :)
 
Vet ikke om det blir det samme, men var 4 mnd da han sov på rom med barnevakt i samme huset som jeg kom hjem til etter bursdagsfest :) har ikke hatt han helt borte en natt enda. Føler meg ikke klar... Hadde foreldrene mine bodd her så, de jeg stoler mest på!
 
Hun hadde første natt borte nå i påsken, hos besteforeldre. Gikk strålende og sov lengre enn hun pleier :) da var hun 8 mnd :)
 
Han var borte ett døgn i påsken hos besteforeldre, han hadde det så fint :) jeg synes det var tomt og uvant :p men dro på fest og koste meg. Det beste var å få uavbrutt søvn.
 
Lillemann har sovet borte 3-4 ganger allerede og det har gått kjempe bra ! :D han sov mye bedre borte fra meg :) var uvant for meg men var extra gøy når han kom hjem igjen neste dag :D
 
Ser at mange allerede har vært borte fra barna sine :) da er det jaggu på tide at jeg også hopper på dette toget :p

Jeg gruer meg sykt. Haha teller ned til dagen hun skal sove borte. Men jeg vet jo at det går bra, hun er jo i trygge hender :D
 
Back
Topp