Første overnatting i kveld

Travel mamma

Gift med forumet
Grugleder meg til i kveld, da skal alle ungene våre til besteforeldre å sove over. Dette blir første gang for minsten siden han kom til verden. Blir jo godt å få en hel natts søvn da. 
Bare blitt mer hønemor for hvert barn jeg, hehe..

Skjønner hva du mener!
Lillingen min er 9mnd, og skal sove borte for første gang i morra :(
Jeg og sambo skal på fest, men jeg regner med at vi begge tar èn øl, angrer som rakkern og vil hjem til ungen vår.
Samboern min er heldigvis en skikkelig "hønefar", og synes det er like ille som meg ;)

Dramadama skrev:
Skjønner hva du mener!
Lillingen min er 9mnd, og skal sove borte for første gang i morra :(
Jeg og sambo skal på fest, men jeg regner med at vi begge tar èn øl, angrer som rakkern og vil hjem til ungen vår.
Samboern min er heldigvis en skikkelig "hønefar", og synes det er like ille som meg ;)

Blir nok første gang jeg smaker på noe alkohol her også, men ikke mye. er svigermor som skal ha lille, hun har the magic touch når det kommer til babygråt og soving heldigvis! 

Sist helg hadde vi familieselskap og lille ble overtrøtt( dagtid) og hylte når jeg prøvde å legge han. ble helt svett , da kom svigermor og overtok. kom tilbake 10 min etter og da sov han søtt. 

Det er svigers som skal ha vesla her også. Problemet er at de maser så jævli med henne. De to kan stå foran henne og det er om å gjøre å rope høyest for det er så stas når hun ser på de og ler :-S

Men men... Hun overlever nok, og hun får det nok fint. Men regner med at hun er sliten når jeg henter henne i morgentidlig ;)

Dramadama skrev:
Det er svigers som skal ha vesla her også. Problemet er at de maser så jævli med henne. De to kan stå foran henne og det er om å gjøre å rope høyest for det er så stas når hun ser på de og ler :-S

Men men... Hun overlever nok, og hun får det nok fint. Men regner med at hun er sliten når jeg henter henne i morgentidlig ;)

huff da, hadde blitt lettere stresset jeg også da. men tar nok ikke noe skade av det.

Back
Topp