Første Nurk

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Hei[:D]
Jente på strax 21 år som bor sammen med sin forlovede!

Er nå ca 6+4 uker på vei med første barn. Føler det er litt tidlig å juble, for er litt redd for SA, men klarer ikke helt å la vær.

Har alt begynt å små kjøpe litt klær også[:)]

Dette er så utrolig spennende, og syns tiden går aaalt for sakte!

Velkommen inn til oss og gratulerer med spiren og dagbok[:)][:)][:)][:)]

Takk[:D]

Driver å teller dagene frem til jeg kan føle meg litt sikrere. Det er så mye snakk og bekymringer omkring dette med SA. men så er det noen som har fortalt at jordmødre eller leger har sagt det egentlig ikke er så mange som opplever dette som man tror...

forvirret[&:]

I hvilken uke er det meest vanlig å ha SA da?

Ingen som vet??

Har forresten bestilt Ultralyd onsdag om en uke. Gleder meg utrolig!![:D]

Noen som vet om Ul i uke 8 er innvendig eller utvendig?

Eg veit ikkje om det skjer mest i ei spesiell uke desverre, men lykke til på ultralyd neste onsdag. Det vil skje innvending tenker eg[:)]

Ok.

Vet du hvor vanlig det er med MA i forhold til SA ? Er liksom enda værre å komme på Ul å se fosteret er dødt.

Ringte å sjekket, og de sa utvendig faktisk[:)]

Nei det aner eg ikkje. Eg tenker ikkje på det. Eg tenker bare at dette skal gå bra og så lar eg negative tanker ligge. Og det er lurt for deg å prøve det same[:)]

Prøver[:D]

Noen som har noen erfaring om hva som hører tidligst av Angel sound og babywatcher?? Om en av dem har høyest sjanse for å høre noe tidlig??

Er snart i uke 8 nå, og begynner å tenke at det blir værre og værre for hver dag som går om noe skulle gå galt nå. Følger med uke for uke og det skjer jo såå mye[:)] Er ikke lenger bare en klump, ånei![:)]

Var på Ul i går og ble satt noen dager tilbake så derfor har jeg ikke termin før 3 mars. Går det ann at noen flytter denne inn til mars spirene eller må jeg bare lage en ny??

ORIGINAL: EricaJenta

Var på Ul i går og ble satt noen dager tilbake så derfor har jeg ikke termin før 3 mars. Går det ann at noen flytter denne inn til mars spirene eller må jeg bare lage en ny??

Terminlista her inne går jo til 3 mars...tror jeg :-) Den terminen du fikk i går er jo langt fra endelig- husk at den fortsatt kan flyttes litt tilbake eller frem :-) Det er den terminen du får i ca.uke 18 som er endelig :-)

Ok[:)]

Noen som vet hvor stor livmoren er i uke 8?? Bare lurer sånn på hvor stort alt sammen er der inne[;)]

Tisser hele tiden!! Var på do for 30 min siden, og nå må jeg igjen! hehe

Men tror jeg er litt forstoppet... har ikke vært på nr 2 på 3 dager nå[&:]

ORIGINAL: EricaJenta

Tisser hele tiden!! Var på do for 30 min siden, og nå må jeg igjen! hehe

Men tror jeg er litt forstoppet... har ikke vært på nr 2 på 3 dager nå[&:]

Jeg hadde også litt forstoppelse litt tidliger i svangerskapet, prøv å spis noe med en del fiber i [:)] funka her [;)]
står i babyboka jeg har at det er mest vanlig med SA fra uke 5 til 7.. kan jo være litt pluss minus og noen som mister etter også men tenkte bare jeg skulle skrive det [:)] Går nok så bra skal du se [:)]

Back
Topp