Første natten

floppen

Glad i forumet
I natt var den første natten Thea har sovet hele natten. Sovnet kl 2100 i går og var oppe å ga sutten kl 0200 og sov til halv sju[:D] Kjempe deilig. Men blir sikkert den første og siste på en stund haha.

Sutt kl. 02. Da hadde nok jeg gitt mat. Er jo tross alt 5 timer siden hun fikk mat da. Men er hun fornøyd med sutten er det kanskje nok. Uansett deilig med en slik natt da.

hørtes deilig ut! Alle trenger en god natts søvn innimellom! [:D]

ORIGINAL: upps

Sutt kl. 02. Da hadde nok jeg gitt mat. Er jo tross alt 5 timer siden hun fikk mat da. Men er hun fornøyd med sutten er det kanskje nok. Uansett deilig med en slik natt da.

Er babyen sulten så holder det ikke med smokken. Så jeg tror ikke det er noe problem.

grattis med sovenatt, vi får håpe det blir rutine![:D]

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: upps

Er babyen sulten så holder det ikke med smokken. Så jeg tror ikke det er noe problem.

grattis med sovenatt, vi får håpe det blir rutine![:D]

Sant som en sier når det gjelder sutten kl 0200, det er nemelig da ho pleier å våkne for mat og da pleier ho å være desperat, og da hjelper ikke sutten. Så da var ho nok ikke sullten i natt.
Håper det fortsetter[:D]

Back
Topp