Første natt på eget rom

gla'jenta78

Elsker forumet
MAI 2013
Septembermødre <3
I dag skal mini ha første natt på eget rom...har akkurat lagt han og mammahjertet gråter litt fordi jeg føler jeg har litt mindre kontroll..æsj asså, at man skal være så sippete ;)
 
Samme her <3 når jeg var gravid trodde jeg at dette skulle bli så lett, nå føler jeg at hun er langt borte ;) babycall kjøpt inn og dørene åpne, dakar lille på det store rommet
 
Jeg "slipper" denne problemstillingen. Foreløpig har vi bare et rom :p så da kan jeg kose meg med han på rommet :D


Tasting fra iPhone
 
Satt litt med samme følelse da vi flytta snuppa. Hun var rundt 6 mnd. Men gikk supert og det er så deilig å ha soverommet ifred. Kan prate og se på tv om vi vil.. :)



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det har vært helt fantastisk alle sover mye bedre. Endelig kan jeg rydde på soverommet på kvelden, vi kan snakke vanlig, kose og hun sover mye bedre uten lyder fra oss.
 
Skal snart flytte han på eget rom vi også...husker følelsen når vi flytta storesøster så gruer meg litt men vet det blir godt også :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Husker godt den følelsen der, men det er jo egentlig så godt:) Kjekt å kunne ha på lys og kunne snakke litt ettr man har lagt seg:) Stakkars lillemor sover i walk. in closeten enn så lenge;) hehe, men både hun og vi sover mye bedre:)
 
Vi flyttet henne for 4 mnd siden og hun stortrives på eget rom. Det er tidvis litt irriterende å løpe frem og tilbake, men utrolig deilig å kunne ha litt privat tid med kjærsten ;)
 
I dag skal mini ha første natt på eget rom...har akkurat lagt han og mammahjertet gråter litt fordi jeg føler jeg har litt mindre kontroll..æsj asså, at man skal være så sippete ;)

Hvordan har det gått?

Her er vi ikke helt ferdig med rommet til lillemann ennå, så sover fortsatt inne hos oss. I tillegg er han en del urolig om natta og da er det greit å ha han rett ved siden av istedenfor å måtte fly mellom 2 rom.
Men det skal bli godt den dagen vi kan flytte han, selv om det er trykt og godt å ha han rett ved siden av.
 
Vi har besøk av svigers, så nå sover hun inne hos oss. Et helvete, står i sengen og ser på oss og hyler. Dakar lille. Er såååå mye bedre når hun sover på eget rom :)
 
Hvordan har det gått?

Her er vi ikke helt ferdig med rommet til lillemann ennå, så sover fortsatt inne hos oss. I tillegg er han en del urolig om natta og da er det greit å ha han rett ved siden av istedenfor å måtte fly mellom 2 rom.
Men det skal bli godt den dagen vi kan flytte han, selv om det er trykt og godt å ha han rett ved siden av.

Det gikk åt skogen ;)
Han våkna like mye på natta selv om han sov på eget rom. Jeg blei lysvåken når jeg måtte opp og inn på hans rom, så endte med at jeg plutselig var våken halvannen time midt på natta. Nå er han tilbake på rommet vårt og jeg får mer søvn, så da får det bare være sånn ei stund til..jeg trenger å sove ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Det gikk åt skogen ;)
Han våkna like mye på natta selv om han sov på eget rom. Jeg blei lysvåken når jeg måtte opp og inn på hans rom, så endte med at jeg plutselig var våken halvannen time midt på natta. Nå er han tilbake på rommet vårt og jeg får mer søvn, så da får det bare være sånn ei stund til..jeg trenger å sove ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Ser den. Søvn er viktigere enn å få de på eget rom fortest mulig.
Her får bare lillemann ligge hos oss til han slutter å være urolig om natta.
Storesøster flytta vi rett før hun var ett år. Hun var også en del urolig om natta, så da var det like greit å ha henne inne hos oss.
 
Back
Topp