Takk takk.[:)] Jeg er egentlig fornøyd med rommet hans, men legg merke til hvordan de aller fleste dyrene er forsvunnet fra veggene opp så langt en liten gutt rekker.[8D]
Den dårlige følelsen min for dette kommer nok av grunnen til at han fikk ny seng: Felix blir kastet ut av babysengen sin, og kastet ut av rommet vårt, fordi lillesøster skal komme og ta plassen hans om 2 mnd. Hun våkner allerede når han er våken om natten, så jeg ser for meg at det er best å ikke ha dem på samme rom. Vil ikke at de skal vekke hverandre etter tur hele natten. Det var på høy tid å flytte ham nå, så ikke han skulle oppdage sammenhengen. Nå er han bare fornøyd med den nye sengen sin, og jeg håper han ikke husker at det var hans plass hos oss når hun kommer og sover der.
_Milla_: Det er vel ikke ett riktig tidspunkt for sengebytte, regner med at det finnes tusen grunner for og mot i forskjellige familier. Felix har alltid sovet i åpen seng, så det er ikke noen forandring for oss.[:)]
*trinemor*: Han har aldri brukt dyne eller pute, men nå har jeg kjøpt dyne han skal få til vinteren når det blir kaldt. Det blir spennende å se om han ligger rolig nok til å få glede av den.[8D] Ellers så klarer han seg fint med babyposene sine. Pute tror jeg ikke han har behov for, og jeg kommer uansett ikke til å gi det til et barn under to år.