Første natt på eget rom...

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Jaja, da er godgutten min blitt stor, og i natt sover han for første gang på eget rom, og for første gang i stor seng. Noe han ikke syntes var noe å gjøre noe nummer ut av, men her sitter jeg og får ikke sove.[&:] Måtte ta bilde av ham der han sover så fredelig, lille gutten i den store sengen.

så herlig da,forstår godt at du ikke får sove..her sover snuppa fortsatt inne på våres rom..

Men måtte jo le litt da av bilde av den store senga og den lille gutten oppi,hehe..søtt[:D]

Næmmen, så herlig!! Store gutten din ser liten ut i den store senga!

Utrolig flott rom han har, forresten- de wallstickersene var fine! Alma har noen lignende på sitt rom, muntrer veldig opp[:)]

så søt!!

hvorfor hoppa dere over til stor seng? Vi bruker enda sprinkelseng til guttungen her, og han har HELDIGVIS ikke skjønt åssen man klatrer ut.. Når skal man starte med juniorseng ?

Kjempefint rom!! Tihi han ser så utrolig liten ut!

Så fint rom [:)]

Spesielt veggene!

Han så liten ut oppi der gitt, bruker han ikke dyne og pute eller noe? Og ikke noe sengekant?

Takk takk.[:)] Jeg er egentlig fornøyd med rommet hans, men legg merke til hvordan de aller fleste dyrene er forsvunnet fra veggene opp så langt en liten gutt rekker.[8D]

Den dårlige følelsen min for dette kommer nok av grunnen til at han fikk ny seng: Felix blir kastet ut av babysengen sin, og kastet ut av rommet vårt, fordi lillesøster skal komme og ta plassen hans om 2 mnd. Hun våkner allerede når han er våken om natten, så jeg ser for meg at det er best å ikke ha dem på samme rom. Vil ikke at de skal vekke hverandre etter tur hele natten. Det var på høy tid å flytte ham nå, så ikke han skulle oppdage sammenhengen. Nå er han bare fornøyd med den nye sengen sin, og jeg håper han ikke husker at det var hans plass hos oss når hun kommer og sover der.

_Milla_: Det er vel ikke ett riktig tidspunkt for sengebytte, regner med at det finnes tusen grunner for og mot i forskjellige familier. Felix har alltid sovet i åpen seng, så det er ikke noen forandring for oss.[:)]

*trinemor*: Han har aldri brukt dyne eller pute, men nå har jeg kjøpt dyne han skal få til vinteren når det blir kaldt. Det blir spennende å se om han ligger rolig nok til å få glede av den.[8D] Ellers så klarer han seg fint med babyposene sine. Pute tror jeg ikke han har behov for, og jeg kommer uansett ikke til å gi det til et barn under to år.

Koselig rom dere har laget[:)] hadde kanskje valgt å ha en dyne rundt, virker kanksje litt lunere...

Så utrolig fint :)

all respekt til dere som har "orka" å ha han på deres rom så lenge!
vi orka ikke mer etter 10 uker!

Her begynte michael å sove på eget rom da han var fire mnd [:D] men ikke så stor gutt enda at han har byttet ut sprinkelsengen da. Han har ikke prøvd å komme seg ut av den i hele tatt enda, å ligger så fint i den enda, så beholder nok den en stund til. Hadde vel aldri fått han til å ligge i en stor seng heller tror jeg. Hadde vært ute av den på et blunk.

Back
Topp