Første natt i egen seng :-D

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
I natt var første natten tulla vår sov i baby cribben ved siden av meg og ikke "inni" meg! :-p Natten har gått som en drøm, med mat kun 1 gang :-D Var deilig å kunne bevege seg fritt i sengen sin og ikke ligge stiv som en stokk for at hun ikke skal vokne :-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så bra at dere fikk en fin natt :) :) Vi burde begynt med det samme, hadde jeg hatt feks en Bed crib hadde han ligget der nå. Han sover 40 cm unna meg i babynestet sitt i vår seng, han hadde merket liten forskjell i egen seng :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg begynte å legge henne i vugga for 3 uker siden (nå er hun snart 9 uker), og det har vært veldig deilig :) men kl 6 ca maser hun med å få komme å ligge i senga vår kliss inntil meg, og det er forsåvidt helt greit :)

Vi har også flyttet vår lille i krybben for litt siden. Det hender jeg tar henne opp i sengen om morgningen etter en amming for litt kos :) hun bleier å våkne når det er lyst og bli veldig aktiv og da liker hun ikke å ligge alene i vuggen, så da er det godt med morgenkos ;)

I dag tidlig så sovnet vi begge 2 under ammingen, ellers en like fin natt i egen seng i natt :-) Er nett begynt å legge henne i sengen sin når hun skal sove på dagen også, faller bedre til ro der og sover bedre der virker det som, enn i armene mine. Sikkert pga krampe smertene hun får i magen, at hun har beina sine fritt å kan sparke der hun vil virker det som, men jeg må vere der å holde smokken på plass til auen er vekke :-)

I dag tidlig så sovnet vi begge 2 under ammingen, ellers en like fin natt i egen seng i natt :-) Er nett begynt å legge henne i sengen sin når hun skal sove på dagen også, faller bedre til ro der og sover bedre der virker det som, enn i armene mine. Sikkert pga krampe smertene hun får i magen, at hun har beina sine fritt å kan sparke der hun vil virker det som, men jeg må vere der å holde smokken på plass til auen er vekke :-)

Det må være godt for både mor og barn og få ordentlig med søvn. Hva er hemmeligheten? Og kan du legge henne våken i senga og så sovner hun?

Back
Topp