Første morsdag?

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Det er jo snart morsdag og da lurer jeg på litt da.
For frem til nå har jeg fått en liten oppmerksomhet på morsdagene for rollen jeg har hatt med barna hans, så vi har feiret "stemorsdag".
Men nå er jeg jo gravid og føler meg litt som en mamma allerede (er det rart?) og håper jo litt på min første duppeditt som det står noe med mamma på til morsdagen ;)
Men så lurte jeg på da, hva andres meninger er ang morsdag liksom, er det "godkjent" å feire morsdag som gravid eller tels det bare når babyen er her liksom?

Ja, det må være lov ;) Mannen min fikk farsdagsgave av meg før han ble far

Jeg håper litt på å få en liten mammating jeg og, 17 uker på vei med første...hihi

Jeg hadde feiret som gravid :D

Har du lyst så har du lov, fra du er gravid er du mor i den forstand du har ansvar for et annet liv;)

Jeg vil feire min. Har termin om 3 mnd så føler meg som en mamma jeg også :-)

Første gang var jeg ikke mamma før han kom. Andre gangen var jeg allerede tobarnsmamma som høygravid, bare at yngste var på innsiden enda. Hun var jo en fix ferdig baby og jeg hadde jo kontakt med henne hele tiden. Pappaer tenker nok ikke på det på samme måten.

Første gang var jeg ikke mamma før han kom. Andre gangen var jeg allerede tobarnsmamma som høygravid, bare at yngste var på innsiden enda. Hun var jo en fix ferdig baby og jeg hadde jo kontakt med henne hele tiden. Pappaer tenker nok ikke på det på samme måten.
Det er akkurat det jeg tenker også. Jeg og lillegutt har jo kontakt hele tiden, så jeg føler meg som mamma. Er bare en vegg som skiller oss

Her feiret vi morsdag da jeg igikk gravid og det var super koselig :D

Har vore bonusmor i snart fire år og mamma i snart 1 år. Har ikkje fått noko som helst, men har sagt i frå til gubben at om han ønsker seg noko på bb day i mars må han gjera noko på morsdag og valentinsdagen :P

Vet ikke hva som skjer til søndagen :-) hadde vert morro, men forventer ikke no, er 25 uker og er vår første :-)

Jeg sendte melding til ei venninne i fjor på denne tiden og sa gratulerer med snart-morsdag ;-) hun var rundt 27 uker da ;-)

Var gravid i fjor på morsdagen, ca 2mnd på vei. Feiret ikke da, men gledet meg til i år :) Vet ikke om det blir noe feiring, men samboer har hvertfall fått det med seg. Har tenkt å kjøpe blomster til min mamma :)

Du er jo mamma nå, selv om babyen ikke er kommet ut så er den jo der. Den er like fult avhengig av deg og din jobb er å beskytte babyen like mye nå som når den er på andre siden av huden din :)

Jeg ga ikke samboeren noe på fredagen enda jeg nesten var høygravid da.. Synes det blir litt for dumt når ikke ungen er født, men det er nå min mening :-)

Jeg kjøpte en farsdagsgave til mannen når jeg gikk gravid.. Så han fikk 2 gaver for jenta blei født 12 dager før termin på selveste farsdag :D

• Liker
Reactions: EJ
Morsdagsgave skal kjøpes eller.lages av barn. Tells ikke om mannen har kjøpt noe for babyen. Det er mine tanker.

Back
Topp