Min kjære kom hjem med blomster tidligere i dag for å gratulere meg med min første morsdag. <3 Åh. Hjertet mitt smeltet litt ekstra da. Er jo bare 5+0. Elsker at han tenker på slikt. Måtte bare skryte litt av den kommende far.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaJeg sa til han nå at jeg hadde skrevet om han her inne, og at dere sa han var søt. Da "ødela" han alt ved å si at jeg skulle gi ut telefonnummeret hans![]()
Hahaha! ;pJeg sa til han nå at jeg hadde skrevet om han her inne, og at dere sa han var søt. Da "ødela" han alt ved å si at jeg skulle gi ut telefonnummeret hans![]()
Det samme gjorde min samboerMin kjære kom hjem med blomster tidligere i dag for å gratulere meg med min første morsdag. <3 Åh. Hjertet mitt smeltet litt ekstra da. Er jo bare 5+0. Elsker at han tenker på slikt. Måtte bare skryte litt av den kommende far.
Ha ha ha søt skal han ikke være iallefall!Jeg sa til han nå at jeg hadde skrevet om han her inne, og at dere sa han var søt. Da "ødela" han alt ved å si at jeg skulle gi ut telefonnummeret hans![]()