Første morsdag

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Min kjære kom hjem med blomster tidligere i dag for å gratulere meg med min første morsdag. <3 Åh. Hjertet mitt smeltet litt ekstra da. Er jo bare 5+0. Elsker at han tenker på slikt. Måtte bare skryte litt av den kommende far.

Så søt han er :D

En tanke jeg synes er koselig er at i morgen på morsdagen står det at hjertet babyen min begynner å slå :-D (5+1)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg sa til han nå at jeg hadde skrevet om han her inne, og at dere sa han var søt. Da "ødela" han alt ved å si at jeg skulle gi ut telefonnummeret hans :p

Så omtenksom ♥ fordi du fortjener det. Og mamma er du jo nå uansett så det så ;-)

Jeg sa til han nå at jeg hadde skrevet om han her inne, og at dere sa han var søt. Da "ødela" han alt ved å si at jeg skulle gi ut telefonnummeret hans :p
Hahaha! ;p

Min kjære kom hjem med blomster tidligere i dag for å gratulere meg med min første morsdag. <3 Åh. Hjertet mitt smeltet litt ekstra da. Er jo bare 5+0. Elsker at han tenker på slikt. Måtte bare skryte litt av den kommende far.
Det samme gjorde min samboer ;) smeltet helt :) jøss sa jeg, får jeg blomster. Ja det er jo morsdag i morra. Men jeg er jo ikke mamma enda sa jeg, det er ikke mange smellane før du er det sa han da. Det var veldig koselig ;)

Ha ha ha søt skal han ikke være iallefall!

-Taster fra appen-

Back
Topp