Første mensen etter svangerskap... cerazette

Malla

Betatt av forumet
Her kom første mensen for ca 17mai, greit d å føle man har fådd det normale igjen. Hadde det ca en uke. Det normale hos meg, men så gjikk jeg kansje 2-3 dager uten, å plutselig blødninger igjen å gått med det nesten en uke til.. går på cerazette, å har gjort det ca siden han var 6-7 uker.
Kan det være pillen som tuller eller kan "systemet" tulle litt første gang?
 
Det er mange som plages med blødningsforstyrrelser av Cerazette. Jeg også:-(. Når ammeslutt er effektuert, blir det vanlige piller på meg igjen.
 
Jeg gikk på cerazette og hadde aldri noe problem med blødninger heldigvis. Men vektøknig derimot :( Så nå har jeg gått over på Loette :)

★♡Tasta fra fonen♡★
 
Helt normalt med cerazette. Jeg hadde småblødninger i 2-3 uker! Har sjelden vært så glad for å ha mensen som etter at jeg slutta med de :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gikk også på cerazette og hadde blødninger titt og ofte! :/
Cerazette MÅ man nesten ta akkurat på samme tidspunkt hver eneste dag for at man ikke skal begynne å blø. Tok jeg pilla 2 timer forseint så begynte blødningene!
Holdt på å bli sprø så jeg måtte bytte til plaster og er kjempe fornøyd med den! :)
 
Gikk også på cerazette og hadde blødninger titt og ofte! :/
Cerazette MÅ man nesten ta akkurat på samme tidspunkt hver eneste dag for at man ikke skal begynne å blø. Tok jeg pilla 2 timer forseint så begynte blødningene!
Holdt på å bli sprø så jeg måtte bytte til plaster og er kjempe fornøyd med den! :)
Kan man bruke plaster mens man ammer? Jeg holder på bli koko.... Var alene med lillegutt for to dager siden, og glemte pilla i omtrent to timer. Belønningen var ny runde blødninger. Grrr.....
 
Kan man bruke plaster mens man ammer? Jeg holder på bli koko.... Var alene med lillegutt for to dager siden, og glemte pilla i omtrent to timer. Belønningen var ny runde blødninger. Grrr.....
Nei, det kan man dessverre ikke! :/ Men jeg ammer ikke lenger så jeg valgte plaster og er kjempe fornøyd med det! :)
 
Nei, det kan man dessverre ikke! :/ Men jeg ammer ikke lenger så jeg valgte plaster og er kjempe fornøyd med det! :)

Det ante meg:-( Har resept på Qlaira, som jeg er veldig fornøyd med, men må slutte å amme først. Vi er nede i to ganger i døgnet nå, så det nærmer seg vel.
 
Det ante meg:-( Har resept på Qlaira, som jeg er veldig fornøyd med, men må slutte å amme først. Vi er nede i to ganger i døgnet nå, så det nærmer seg vel.
Aldri hørt om.. Er det p-piller? :)
Ja, det er utrolig deilig å slippe de uregelmessige blødningene.
 
Back
Topp