Første mensen etter SA/MA/BO

LilleMμ

Forelsket i forumet
Var din mensen etter spontanabort annerledes? Jeg har vanligvis lett mensen, ca 3-4 dager..Nå er jeg på cd 8 og blør enda, mest spotting, men i dag kom det en pitteliten klump/greier etterfulgt av friskt blod. Blodprøvene viser at hcg var ute av systemet før jeg fikk mensen.
Tok letrozol fra dag 3-7 så er redd jeg startet for tidlig med kuren(var lite blod i begynnelsen, men startet dag 3 etter spotting med litt blod).
Noen erfaringer?
 
Var din mensen etter spontanabort annerledes? Jeg har vanligvis lett mensen, ca 3-4 dager..Nå er jeg på cd 8 og blør enda, mest spotting, men i dag kom det en pitteliten klump/greier etterfulgt av friskt blod. Blodprøvene viser at hcg var ute av systemet før jeg fikk mensen.
Tok letrozol fra dag 3-7 så er redd jeg startet for tidlig med kuren(var lite blod i begynnelsen, men startet dag 3 etter spotting med litt blod).
Noen erfaringer?
Min mens var mye kraftigere, lenger og det tullet til syklusen en periode etterpå men kom seg etterhvert.
 
Eg har første mens etter ma no. Hadde forventa kraftigare blødning og store smerter sidan det visstnok er mest vanleg. For min del har det vert som vanleg, berre lenger. Er på dag 7 og ingenting tegn til at eg snart er ferdig:shifty:
 
Første mens etter SA litt kraftigere enn vanlig ellers normal.

Første mens etter MA (utskrapning) kom etter ca 9 uker. Hele mensen var Ca 7-9 dager. Veldig kraftig ift andre ganger. Tok letrozol fra dag 3-7. Fikk ikke el før CD 31!!! Denne syklusen min har vært for rar. Nå er jeg i dpo land. Gruer meg veldig. Vil ikke bli skuffet :( men tror tr kommer..


Tror så lenge du ikke har hatt kirurgi og utskrapning så går det fint :)
 
Så fint at dere har samme erfaring :happy: Jeg er på dag 9 nå og ønsker at det skal gi seg... Ved noen dobesøk tenker jeg at det snart er over, men plutselig kommer det mere blod ved neste dobesøk. Arg!!!
Jeg skal gi det over helga, men hvis jeg fortsatt blør etter 14 dager kontakter jeg lege. Håper letrozolkuren ikke blir bortkastet.
 
Back
Topp