Første mensdag - letrozol- hjelp

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
Hei:)
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hvilken dag som er CD1.
igår blødde jeg fra morgenen av, litt hele dagen.
Idag var det mye mer og smerter. Var CD1 igår eller idag??
Skal starte på CD2 med letrozol, er så redd for å ta den fortidlig
 
Første mensdag er den første dagen du blør friskt blod, altså mer enn kun spotting. Mengde har ikke så mye å si, det varierer jo fra person til person om man begynner med lett blødning som tar seg opp eller kraftig blødning som roer seg ned utover i uka.

hvis du blødde litt gjennom hele dagen i går vil jeg si du er på CD2 i dag:happy:
 
Enig med hun over her. Er det samme for min del, TR startet i går, men blødningen har tatt seg opp i dag. Livkevel er CD 1 i går, fordi blødningene startet da :)
 
Første mensdag er den første dagen du blør friskt blod, altså mer enn kun spotting. Mengde har ikke så mye å si, det varierer jo fra person til person om man begynner med lett blødning som tar seg opp eller kraftig blødning som roer seg ned utover i uka.

hvis du blødde litt gjennom hele dagen i går vil jeg si du er på CD2 i dag:happy:

tuusen takk!:Heartred Det gir mening! Da tar jeg tabletten idag:)
 
Første dag med ordentlig blod er CD 1 ja.

Hvilke dose har du? Jeg er på 5 kur med femar/letrozol nå, fungerte dessverre ikke med førstemann (der endte vi opp med 4 egguttak), men håper nå :)
 
Første dag med ordentlig blod er CD 1 ja.

Hvilke dose har du? Jeg er på 5 kur med femar/letrozol nå, fungerte dessverre ikke med førstemann (der endte vi opp med 4 egguttak), men håper nå :)

tar en tabl per dag, enn du? Har du eggløsning selv eller får du femar for å få eggløsning? jeg har eggløsning av meg selv, men de håper på å forsterke den. Vet ikke helt om jeg hsr trua, men prøver alt jeg kan!
 
tar en tabl per dag, enn du? Har du eggløsning selv eller får du femar for å få eggløsning? jeg har eggløsning av meg selv, men de håper på å forsterke den. Vet ikke helt om jeg hsr trua, men prøver alt jeg kan!
Jeg har det helt likt som deg! Jeg har eggløsning av meg selv, men de ønsker å forsterke den!
 
tar en tabl per dag, enn du? Har du eggløsning selv eller får du femar for å få eggløsning? jeg har eggløsning av meg selv, men de håper på å forsterke den. Vet ikke helt om jeg hsr trua, men prøver alt jeg kan!

Tatt flere kurer med 2 tabl daglig, men nå har jeg tatt 5 tabl daglig. Ikke eggløsning av meg selv uten, men unntak av en sjelden gang.
 
åj, merker du mye bivirkninger da? Masse lykke til! Håper det klaffer nå!

Vært en del bivirkninger ja, men merket det også med 2 tabletter :) Litt kvalme, hetetokter, dårlig mage, hodepine..
 
tar en tabl per dag, enn du? Har du eggløsning selv eller får du femar for å få eggløsning? jeg har eggløsning av meg selv, men de håper på å forsterke den. Vet ikke helt om jeg hsr trua, men prøver alt jeg kan!
Et helt annet spm, hvordan merker/vet man at man må forsterke eggløsningen? :happy:
 
Back
Topp