Første mens etter senabort!

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Fikk første mens for tre dager siden, nesten 5 uker etter fødsel. Og den er kraftig!! Har ikke blødd så mye fram til idag, men idag har jeg blødd ganske mye! Det er normalt det? Har mistet før og hatt utskrapninger, men da har ikke mensen vært så kraftig som nå. Kjenner det renner ut når jeg reiser meg opp!!
 
Ja, tror det sto at første mens kan være kraftig på det infoskrivet jeg fikk på sykehuset. Men av en eller annen grunn var min blødning ganske mye lettere enn vanlig for meg
 
  • Liker
Reactions: WCE
Jeg hadde kraftig blødning første tr etter begge gangene jeg mista. Det er nok normalt. Synes første tr var vondt, fysisk og psykisk, enda en påminnelse om det som ikke lenger var.
Klem ❤️
 
  • Liker
Reactions: WCE
Jeg hadde kraftig blødning første tr etter begge gangene jeg mista. Det er nok normalt. Synes første tr var vondt, fysisk og psykisk, enda en påminnelse om det som ikke lenger var.
Klem [emoji173]️
Jeg synes det er både godt og vondt. Hender det kommer noen tårer enda, men samtidig når mensen kom følte jeg vi er et skritt nærmere å prøve på nytt. [emoji173]️
 
Jeg synes det er både godt og vondt. Hender det kommer noen tårer enda, men samtidig når mensen kom følte jeg vi er et skritt nærmere å prøve på nytt. [emoji173]️

Akkurat slik jeg følte det også ❤️ Håper det blir så kort tid som mulig før nytt forsøk!
 
Back
Topp