Første mens etter MA

Babydrømmernr2

Flørter med forumet
Hei fine damer ❤️
Endelig er kroppen i en ny syklus etter MA. Jeg fikk tilbake mensen nøyaktig 4 uker etter MA og dette er jeg kjempe glad for.

Jeg lurer på dere som fikk første mens etter MA hvor lenge bløde dere altså hvor mange dager og hvordan var mengden?

Jeg har spottet mer av og på 2-3 første dagene og 4-6 dagene (CD6 idag) blør jeg mer frisk blod ikke i kraftige mengder men helt vanlig. Før bløde jeg vanligvis i 5 dager så brun sporing på 6 dagen. Jeg har startet også med letrozol fra dag 3 og skal ta til CD7.

Liker å høre deres historier ❤️

Så bra at mensen endelig kom :Heartred
Jeg spottet i 4 dager før det omsider tok seg opp. Teller dagen det tok seg opp som CD 1. Etter det blødde jeg i 7 dager til. Den første dagen medium mengde, så to dager med kraftig blødning før det dabbet gradvis av igjen. Det var definitivt kraftigere og lengre enn det jeg pleier å ha.

Jeg spottet i 4 dager før det omsider tok seg opp. Teller dagen det tok seg opp som CD 1. Etter det blødde jeg i 7 dager til. Den første dagen medium mengde, så to dager med kraftig blødning før det dabbet gradvis av igjen. Det var definitivt kraftigere og lengre enn det jeg pleier å ha.
Takk for svaret. Jeg har blød i 3 dager ca. som vanlig mens men fra sporting så regnet jeg med som cd1 og startet på letrozol på cd 3. Håper ikke det gir dårlig effekt. Ser ut som det blir blødninger noen dager til.

Fikk også mensen tilbake nesten akkurat 4 uker MA i desember. Selve mengden var som vanlig mens, kanskje litt mindre i starten over flere dager før det tok seg opp. Hadde blødning i 9 dager! Normalt så har jeg i 4-5.

Fikk også mensen tilbake nesten akkurat 4 uker MA i desember. Selve mengden var som vanlig mens, kanskje litt mindre i starten over flere dager før det tok seg opp. Hadde blødning i 9 dager! Normalt så har jeg i 4-5.
Takk for svar, da er jeg mentalt forberedt på at det kan bli blødninger i flere dager enn vanlig. Ble bare usikker pga letrozol bruk. Håper det ikke har noe å si om jeg tok første dagen med mer spotting/mindre blødning som CD1.

Ikke erfaring med letrozol etter MA (men har hatt både MA og brukt Letrozol).

Men når jeg gikk på Letrozol nå forrige syklus, så hadde jeg lett blødning/spotting lenge, stoppet ikke før jeg sluttet med letrozol på dag 7 faktisk. Ikke normalt for meg. Så kan være litt det og.

Etter MA blødde jeg 5 dager friskt, og 2 dager med spotting, så totalt en uke.

Ikke erfaring med letrozol etter MA (men har hatt både MA og brukt Letrozol).

Men når jeg gikk på Letrozol nå forrige syklus, så hadde jeg lett blødning/spotting lenge, stoppet ikke før jeg sluttet med letrozol på dag 7 faktisk. Ikke normalt for meg. Så kan være litt det og.

Etter MA blødde jeg 5 dager friskt, og 2 dager med spotting, så totalt en uke.
Aha, takk for tilbakemelding. Jeg har brukt letrozol kun en gang før og det var normale blødning. Men denne gangen pga. MA tenker jeg og hcg som ikke var negativ før dag cd3. idag cd 7 tok siste tabletten nå og fortsatt friskt blod.

Etter en medisinsk abort i uke 14, pga ikke levedyktig foster, så fikk jeg mensen tilbake etter 6 uker ca. Blødde i 6 dager, med veldig varierende mengde. 3 dagen var det så lite at jeg trodde det begynte å bli ferdig, før det tok seg opp igjen. Den var ikke så kraftig som jeg hadde forventet husker jeg. Telte første dag med mensen som CD1, og eggløsning kom på CD16

Etter en medisinsk abort i uke 14, pga ikke levedyktig foster, så fikk jeg mensen tilbake etter 6 uker ca. Blødde i 6 dager, med veldig varierende mengde. 3 dagen var det så lite at jeg trodde det begynte å bli ferdig, før det tok seg opp igjen. Den var ikke så kraftig som jeg hadde forventet husker jeg. Telte første dag med mensen som CD1, og eggløsning kom på CD16
Høres ganske likt her. Men etter cd6 hadde du helt blank slim ? Jeg er på cd 7 og har veldig lite frisk blødning fortsatt.

Høres ganske likt her. Men etter cd6 hadde du helt blank slim ? Jeg er på cd 7 og har veldig lite frisk blødning fortsatt.
Husker ikke heeelt. Men jeg mener jeg hadde litt blodig utflod et par dager, uten at det var blødning, hvis du skjønner. Litt blod på papiret da jeg tørket meg.. Ble gravid på første eggløsning etter mensen kom tilbake, men denne endte som en kjemisk.

Husker ikke heeelt. Men jeg mener jeg hadde litt blodig utflod et par dager, uten at det var blødning, hvis du skjønner. Litt blod på papiret da jeg tørket meg.. Ble gravid på første eggløsning etter mensen kom tilbake, men denne endte som en kjemisk.
Det var det jeg mente blodig utfold. Så skipt at det ente som kjemisk. Hva er status nå?

Det var det jeg mente blodig utfold. Så skipt at det ente som kjemisk. Hva er status nå?
Ble gravid på første eggløsning etter den kjemiske, men nå står jeg midt i en SA som de tror er en exu. Siden HCG nivået falt først, for så øke sakte.. Har ikke hatt hell med meg. Ingen barn, men vært gravid 3 ganger på 7 måneder. En abort i 2 trimester pga ikke levedyktig foster, en kjemisk og nå en exu. Nå begynner det å bli nok..

Ble gravid på første eggløsning etter den kjemiske, men nå står jeg midt i en SA som de tror er en exu. Siden HCG nivået falt først, for så øke sakte.. Har ikke hatt hell med meg. Ingen barn, men vært gravid 3 ganger på 7 måneder. En abort i 2 trimester pga ikke levedyktig foster, en kjemisk og nå en exu. Nå begynner det å bli nok..
Åh stemmer det, følge med på den andre tråden din men det er så mye rundt meg glemte at jeg hadde lest på din tråd.

Sender deg masse klemmer❤️ og aldri gi opp. Selv om du har mistet 3 ganger nå men tenk du har klart å bli gravid og dette er et godt tegn. En dag skal du holde en liten i dine armer og glemme alt det du har opplevd. ameen

Åh stemmer det, følge med på den andre tråden din men det er så mye rundt meg glemte at jeg hadde lest på din tråd.

Sender deg masse klemmer❤️ og aldri gi opp. Selv om du har mistet 3 ganger nå men tenk du har klart å bli gravid og dette er et godt tegn. En dag skal du holde en liten i dine armer og glemme alt det du har opplevd. ameen
Ikke så rart! Er mange som skriver med mange historier her. Tusen takk, gode du :Heartred Vi krysser fingrene!

Håper virkelig du lykkes på neste runde nå!

Idag er det cd10 (regner fra dag jeg begynte å spotte) og blør fortsatt. Siden du bløde også i 7 dager (regnet fra blødnkngsdag). Hvordan var det etter det igjen spottet du? Evt fikk du el den syklusen?

Fikk du el denne syklusen? Blødningene gir seg fortsatt ikke hos meg cd10 idag.

Usikker, ikke testet før denne perioden men testet i 10 dager før jeg «ga opp» alt var bare negativt. Estimert mens er nå 6/2 men syklusen er helt annerledes etter MA så er ikke sikker på noe jeg :dead:

Er CD2 på første mens selv, syns den er heftig og det kommer endel koagler. Pleier ikke ha menssmerter, men nå har det vart i 2 dager! Lurer på noe rester her å sikkert.
Det kan være rester hvis du får noe koaguler for det er hos meg også. Restene hos meg var mer sånn slimhinnen sa legen. Det var lite igjen men fortsatt jeg blør som en foss med små koaguler. Det er på en måte bra å få ut alle restene slik at hvis man blir gravid da er kroppen rent og klar hvis man kan si det sånt.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp