Første mann ut?

Padda

Andre møte med forumet
Halloen

har termin 050505 og håper det blir bursdagen også. Morsom dato. Håper det kommer noen andre med termin i mai her også!

Hilsen Padda (T-30)

PS. T-30 betyr at det er 30 dager til termin. Over termin blir det + f.eks. T+2 er to dager etter termin.
 
hei hei. jeg har termin den 30 mai jeg, så det er jo litt lengre uti. men gleder meg nå veldig da. Hilsen mari
 
Hei. Jeg har ul. Termin 25 mai og mens termin 21 mai.
Håper det kommer flere hit.
Jeg er en del på andre internett sider også.
www.(barnimagen.com og snartmamma)
Der er det egne mai klubber med fult av vordende mødre.
 
[:)] jeg har termin 23.mai, er også inne på barnimagen.com, kom inn her da jeg ikke får kommet inn på siden nå.. gleder meg til å treffe nurket mitt, lykke til ,til dere andre..
 
Heisann!
Jeg har termin 29.05.05. Gleder meg veldig til å se den lille snart!! Syns vente tida er lang...men,nå nærmer det seg!;)
 
Har termin 3 mai, så det nærmer seg. Har også tenkt på at det hadde vært litt gøy å føde 050505. Det hadde i hvert fall vært et lett dato for andre å huske på. Nå går jeg bare å venter å venter. Det kan jo skje i morgen men det kan også ta nesten en måned til. Jeg synes det er tøfft å ikke vite eksakt hvilket dato vårt Gull skal komme til verden. Det er vanskelig å få tiden til å gå. Er veldig rastløs for tiden, det blir en del vasking og baking. Tør ikke ta lengre turer alene i tilfelle det skulle skje noe. Er det noen som har forslag på hvordan jeg kan få tiden til å gå fortere?
 
Hei Tammis. Vi vil vel ha født på 8 mai,
for vi har bryllupsdag da.
Men det blir jo litt tidlig.

Lykke til videre til deg og jenta.
 
Lykke til jenter....selv har jeg termin 20.mai og dette blir da min første...gleder meg masse til å se det lille nurket mitt..kan snart ikke vente lenger....hehe
 
Det er heldigvis mange rundt om i Norges land som har termin i mai...Fin måned. Har en gutt på 6 år som er født 1 Mai Og nå er jeg gravid igjen og har termin 31 mai. Blir spennende å se om lille gutt klarer å vente såååå lenge. Lykke til alle fødende. vi er heldige som får oppleve noe så fantastisk som å bli mor.
 
Back
Topp