Første mammabuksa...

tingeling1

Forumet er livet
I går kjøpte jeg min første mammabukse. Alle olabuksene mine har blitt for trange ved magen, så hvis jeg ikke ville gå naken ble jeg nødt til å investere i noe nytt. Men ble nesten litt skremt da jeg tok på meg buksa. Jeg så veeeldig gravid ut! Tør nesten ikke begynne å bruke den, magen ble med ett så tydelig.... [:D]

grattis med den første mammabuksa[:D]

Det er jo koselig at magen vises litt ekstra i mammabukser[;)]Gratulerer med første mammabukse[;)]

gratulerer med første mamma bukse da[:)]kjøpte min for litt siden å..

grattis med den første...
å man ser magen mye bedre i de buksene[:D]
skulle nesten ha hatt en til...denne blir jo utslit ganske fort...
eller så må jeg sy om noen andre bukser

Jeg synes det er veldig deilig å gå i mammabukser nå[:)]De strammer ikke så mye,sitter perfekt over rompa og magen[;)]

ORIGINAL: Laila76

Jeg synes det er veldig deilig å gå i mammabukser nå[:)]De strammer ikke så mye,sitter perfekt over rompa og magen[;)]

enig med du! jeg har gått i mammabukser de to siste ukene nå, passer fortsatt den ene dongeribuksa mi, men synes heller jeg ser mer småfeit/kvapsete ut i den enn gravid...

ORIGINAL: Jinxie

Når har du termin? Jeg har 30 juni

Jeg har termin 28.juni. Får se om den blir flyttet noe på når jeg skal på lutralyd på tirsdag

Har fått en hel pose med mammaklære no, mange er store enda.. men det er deiligere å gå i, enn de trange dongeribuksene!
Velkommen etter inn i mammabuksegjengen[:)]

Jeg har lett etter mamambukser men finner ingenting [&:]. Synes buksene på H&M er litt...rare... og jeg har ikek akkurat råd til å kjøpe svinedyre bukser heller. Noen som vet om bra butikker med rimelige priser? foreløbig får jeg bare traske rundt i litt for trange olabukser med knapp og glidelås oppe, eller sprade rundt i "kosebukser" som er veldig digg nå [:)]

ORIGINAL: Miluna

Jeg har lett etter mamambukser men finner ingenting [&:]. Synes buksene på H&M er litt...rare... og jeg har ikek akkurat råd til å kjøpe svinedyre bukser heller. Noen som vet om bra butikker med rimelige priser? foreløbig får jeg bare traske rundt i litt for trange olabukser med knapp og glidelås oppe, eller sprade rundt i "kosebukser" som er veldig digg nå [:)]

på kappahl skal de vist ha noen fine bukser! [:D]

jeg bestilte bukse fra hm på nettet en dongeribukse..
den er kjempefin på[:D]

Back
Topp