Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ut i fra EL testing og syklus på 30 dager, så har jeg termin 1.mai
testet positiv i dag, 10dpo, og håper på fortsatt stigning fremover og at denne lille spiren klorer seg fast og blir en frisk og fin maibaby![]()

Jeg hvisker tilbake, takkBegir meg ut på å si gratulerer![]()
håper dette går bra 
Håper sånn med deg!!!!!!❤❤❤Ut i fra EL testing og syklus på 30 dager, så har jeg termin 1.mai
testet positiv i dag, 10dpo, og håper på fortsatt stigning fremover og at denne lille spiren klorer seg fast og blir en frisk og fin maibaby![]()
*sniker litt*
Gratulerer til dere som har fått positiv
Morro å snike litt og få følge fremover.
Så vanvittig sterk og fin strek! Jeg er 12 dpo i dag, med svakt positiv men ikke i nærheten av den derUt i fra EL testing og syklus på 30 dager, så har jeg termin 1.mai
Var ganske overraskende sterk på 10dpo, men er litt redd for at stigningen ikke er braSå vanvittig sterk og fin strek! Jeg er 12 dpo i dag, med svakt positiv men ikke i nærheten av den derHåper å kunne flytte inn her etter hvert.
Den ser helt super ut spør du meg! Her er mine tester, er litt mindre sikker på demVar ganske overraskende sterk på 10dpo, men er litt redd for at stigningen ikke er bra![]()
er nok litt for flink til å krisemaksimere![]()
Ser strekDen ser helt super ut spør du meg! Her er mine tester, er litt mindre sikker på dem![]()
Ser strek/QUOTE]
IKM i morgen (13 dpo) og da blir termin i så fall 1. Mai. Håper veldig på sterkere strek snart, er redd for kjemisk igjen :O
Kluss med svaringa over her, men IKM i morgen (13 dpo) og da blir termin i så fall 1. Mai. Håper veldig på sterkere strek snart, er redd for kjemisk igjen :OSer strek
Når har du IKM og hva blir termin?![]()
Håper du får sterkere strek og at det ikke er kjemiskKluss med svaringa over her, men IKM i morgen (13 dpo) og da blir termin i så fall 1. Mai. Håper veldig på sterkere strek snart, er redd for kjemisk igjen :O
Takk, jeg også! Åjadda, her er dagens babyplan. Synes de er jevnt over sterkere og med mer farge jeg igrunn..Håper du får sterkere strek og at det ikke er kjemisk
har du prøvd andre tester?
Ser absolutt at streken blir sterkere annenhver dagVar ganske overraskende sterk på 10dpo, men er litt redd for at stigningen ikke er bra![]()
er nok litt for flink til å krisemaksimere![]()
det som teller
Velkommen skal du væreHåper jeg kan melde meg inn her snart.Har fått positiv test (hurra!), men venter fortsatt på en 2-3 og en 3+ før jeg tør å slippe jubelen mer løs
Tror termin i så fall vil bli rundt 1. mai
Gratulerer til dere andre med positive tester!