Første maibarn ut?

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Ut i fra EL testing og syklus på 30 dager, så har jeg termin 1.mai :angelic:

testet positiv i dag, 10dpo, og håper på fortsatt stigning fremover og at denne lille spiren klorer seg fast og blir en frisk og fin maibaby :woot:

Vedlegg

• 75871815-580E-43E5-AFF3-DB1D97A99F76.jpeg
    75871815-580E-43E5-AFF3-DB1D97A99F76.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 133

testet positiv i dag, 10dpo, og håper på fortsatt stigning fremover og at denne lille spiren klorer seg fast og blir en frisk og fin maibaby :woot:

Begir meg ut på å si gratulerer:Heartred

Jeg tror jeg får termin rundt 2.mai <3 Jeg har kanskje hatt litt tidlig eggeløsning ettersom jeg trodde jeg var 8 dpo. Litt tidlig å slå ut på test da? Men super happy såklart :joyful:

Vedlegg

• 20210815_204752.jpg
    20210815_204752.jpg
    1,2 MB · Visninger: 92

Håper sånn med deg!!!!!!❤❤❤

*sniker litt*
Gratulerer til dere som har fått positiv :Heartred
Morro å snike litt og få følge fremover.

Så vanvittig sterk og fin strek! Jeg er 12 dpo i dag, med svakt positiv men ikke i nærheten av den der :p Håper å kunne flytte inn her etter hvert.

Så vanvittig sterk og fin strek! Jeg er 12 dpo i dag, med svakt positiv men ikke i nærheten av den der :p Håper å kunne flytte inn her etter hvert.
Var ganske overraskende sterk på 10dpo, men er litt redd for at stigningen ikke er bra :nailbiting:

er nok litt for flink til å krisemaksimere :eek:

Vedlegg

• 297083A4-7F2E-4541-9BA4-9F7F38CC95BB.jpeg
    297083A4-7F2E-4541-9BA4-9F7F38CC95BB.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 79
Var ganske overraskende sterk på 10dpo, men er litt redd for at stigningen ikke er bra :nailbiting:

er nok litt for flink til å krisemaksimere :eek:
Den ser helt super ut spør du meg! Her er mine tester, er litt mindre sikker på dem :p

Vedlegg

• IMG_20210817_093604.jpg
    IMG_20210817_093604.jpg
    2,1 MB · Visninger: 91
Ser strek :D

Når har du IKM og hva blir termin? :D
Kluss med svaringa over her, men IKM i morgen (13 dpo) og da blir termin i så fall 1. Mai. Håper veldig på sterkere strek snart, er redd for kjemisk igjen :O

Kluss med svaringa over her, men IKM i morgen (13 dpo) og da blir termin i så fall 1. Mai. Håper veldig på sterkere strek snart, er redd for kjemisk igjen :O
Håper du får sterkere strek og at det ikke er kjemisk :angelic:

har du prøvd andre tester?

Håper du får sterkere strek og at det ikke er kjemisk :angelic:

har du prøvd andre tester?
Takk, jeg også! Åjadda, her er dagens babyplan. Synes de er jevnt over sterkere og med mer farge jeg igrunn..

Vedlegg

• IMG_20210817_081836.jpg
    IMG_20210817_081836.jpg
    1,8 MB · Visninger: 100
Håper jeg kan melde meg inn her snart. :) Har fått positiv test (hurra!), men venter fortsatt på en 2-3 og en 3+ før jeg tør å slippe jubelen mer løs:angelic: Tror termin i så fall vil bli rundt 1. mai:happy: Gratulerer til dere andre med positive tester!

Håper jeg kan melde meg inn her snart. :) Har fått positiv test (hurra!), men venter fortsatt på en 2-3 og en 3+ før jeg tør å slippe jubelen mer løs:angelic: Tror termin i så fall vil bli rundt 1. mai:happy: Gratulerer til dere andre med positive tester!
Velkommen skal du være :D jeg venter også på 2-3 og 3+, men strekene er såpass tydelige at de hvert fall er positive :) jeg har termin mellom 30.april og 1.mai :rolleyes:

Så gøy at det er så mange her allerede
Jeg testet sterkt positivt på lørdagen, 7 dpo (så spørs om eggløsning kom litt tidligere enn den skulle‍♀️), har tatt tester hver dag etterpå, og den er fortsatt sterk, har en god følelse på at spiren sitter, så krysser fingrene, både for meg og alle dere andre

Testet første gang på søndag. Fikk sterk positiv med Babyplan Early, måler 10 mlU/mL, mens "test ofte" fra RFSU som måler 25 mlU/mL var det så viiiidt jeg kunne se. Testet også hver dag etter det. Tok en digital test i dag og den var positiv :D Har også termin 1. mai. Har gjort en IUI så jeg vet når jeg hadde eggløsning.

Har sett på sikkert 50 Two Week Wait videoer mens jeg ventet :couchpotato:

Back
Topp