Første Mai-baby ville tidlig ut <3

Tar litt tid før jeg får tid til å kikke innom her.. Dagene på sykehus er jammen hektisk! Lille Tor har klart å puste helt av segselv i noen timer idag <3 Så nå trenes han opp til å klare seg uten pustehjelpen.. så her går det fremover! Begynt å legge på seg har han gjort også.. På det minste veide han 1180gr. Idag veier han 1200.. Så fra nå av skal han bare vokse og vokse <3 Mamman er ikke like frisk, ble sendt på røntgen for 2 dager siden for jeg har sliti sånn med pusten min. Og de fant ut at jeg har fått væske i lungene.. Så nå må jeg trene pusteøvelser annenhver time hele dagen. Det passer UTROLIG dårlig sammen med pumping hver 3.time,pluss at jeg skal ha tid til baby i tillegg! Så her går det i ett.. Men med litt tid blir det bra!
Jeg var 31 uker akkurat,da han ville ut.. Og termin var 5.mai! Helt utrolig at jeg plutselig ble en Mars-mamma istedenfor! :D
 
Åh, det er utrolig godt å høre at Tor er blitt sterkere og klarer seg bedre og bedre!! Håper du også snart blir bedre og bedre<3 har du fått vite noe om hvor lenge dere blir værende på sykehus? :)
 
Back
Topp