Første magekommentar

skogtroll

Betatt av forumet
Da har jeg allerede fått min første magekommentar :wideyed:
Min 10 år gamle sønn sa til meg i kveld:" Jeg synes du har fått litt større mage." :)

Han vet ikke at jeg er gravid. Men jeg ser jo selv at magen har blitt større, så oppblåst som jeg er for tiden.

Flere som har fått magekommentarer?

Så morsomt :happy: Har ikke fått noen kommentarer enda, bortsett fra mannen min da. Jeg må gå med klær som ikke er ettersittende for å skjule magen, ihvertfall om kvelden. Er temmelig oppblåst kan man si :p

Mannen min sa det forsiktig her om dagen: " jeg syns du har est litt ut de siste ukene" :wideyed:

Jeg er også så utrolig oppblåst om kveldene [emoji33] Men skjuler det med litt vide klær enda, mulig noen har merket det men ikke våget å kommentere [emoji23]

Jentungen på 4 lurte på hvorfor magen min faller ned når jeg bøyer meg framover [emoji38] en del løst fra forrige svangerskap.. [emoji6]

Nei, men har fått på puppene :p :knegg: Senest i dag... Er normalt sett en str 36 i kroppen, med liten B-cup. I dag måtte jeg grave frem en gammel D-cup bh jeg hadde i skapet fra sist sv.skap.
Det føles helt vilt! hehe

Har ikke fått kommentarer,men ser at noen ser litt ekstra lenge akkurat der:p

Her synes det ikke på magen, men puppene har jo blitt mye større. Er litt bekymret for sjefen min som har jobbet med å selge bh'er i mange år og tidligere har nevnt at hun ser på folk hvilken bh-størrelse de bruker... Men ingen andre enn sambo har nevnt noe ;)

Back
Topp