Første "møte" :>

Snart mamma

Flørter med forumet
Så var det dagen for å se den lille minien for første gang :) helt surrealistisk for en førstegangsgravid. Det lille trollet ville ikke flytte seg slik jordmor ville (til trods for at jeg måtte opp på gulvet og hoppe litt og riste på hoftene :D ) vi fikk en ny tid bare en time senere men heller ikke da ville det snu seg. Lå kun å gynget frem og til bake med føttene i side og viftet med armene. Kunne ikke se om det var gutt eller jente men snaaaart får vi vel vite det. Når fikk dere vite det? Er nå 13+2.

Førstegangs mor i februar :)

Så kjekt!:) det er herlig å få møte de små babyene våre:) hun sa hva hun trodde det var på ul i uke 12. Men ingenting er sikkert. Er soent på oul:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Så kjekt!:) det er herlig å få møte de små babyene våre:) hun sa hva hun trodde det var på ul i uke 12. Men ingenting er sikkert. Er soent på oul:)

Termin 09.februar med første frøet:)
Hm kanskje hun kunne se noe men ikke sa noe fordi det var så usikkert? Men uansett en urvirkelig oplevelse :) ja med en gang jeg vet hva det er skal jeg kjøpe min første baby"ting" :D

Jeg kunne fått vite det på mandag, da var jeg 16+2 :)
Spesielt det å se lille for første gang! Gjør det hele så mye mer virkelig❤

- Flittig bruker av app'en ;)

Hm kanskje hun kunne se noe men ikke sa noe fordi det var så usikkert? Men uansett en urvirkelig oplevelse :) ja med en gang jeg vet hva det er skal jeg kjøpe min første baby"ting" :D

Godt mulig det ja:) blir spennende å se:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Back
Topp