Første "møte" med den lille.

Lovise83

Flørter med forumet
MayDay2021
Da har jeg endelig vert på TUL. 7+3. Så et lite hjerte som banka som bare det. Lille var ca 9 mm lang.
Var sååå nervæs for dårlige nyheter i og med at de har stått i kø de siste åra.. ! Så ble overlykkelig over og så det bittelille bankende hjerte.. :Heartred ny UL om 4 uker.

Vedlegg

• 20200921_104820.jpg
    20200921_104820.jpg
    31,5 KB · Visninger: 52
Ååå gratulere så mye :Heartbigred
Jeg trengte å se en så fin nyhet i dag, synes det er så mye negativt inne på forumene, så føler d ikke går bra med noen for tida:depressed:

Da har jeg endelig vert på TUL. 7+3. Så et lite hjerte som banka som bare det. Lille var ca 9 mm lang.
Var sååå nervæs for dårlige nyheter i og med at de har stått i kø de siste åra.. ! Så ble overlykkelig over og så det bittelille bankende hjerte.. :Heartred ny UL om 4 uker.
Hvordan er det med symptomene dine? :P

Gratulerer med første møtet ♥️♥️♥️

Hvordan er det med symptomene dine? :p
Jo, altså jeg springer ofte på do, er en del uggen i magen, litt ømme bryster, veeeldig sulten, tett i nesa,(blør fort neseblod...) og til tider en del hodepine og trøtt....! Føler meg egentlig bare alltid uopplagt....!
Må jo egentlig vere glad for alle symptomer, men fy så tungt det kan vere...:dead::smiley-ashamed004

Jo, altså jeg springer ofte på do, er en del uggen i magen, litt ømme bryster, veeeldig sulten, tett i nesa,(blør fort neseblod...) og til tider en del hodepine og trøtt....! Føler meg egentlig bare alltid uopplagt....!
Må jo egentlig vere glad for alle symptomer, men fy så tungt det kan vere...:dead::smiley-ashamed004
Ikke noe tvil her altså :P Håper det roer seg snart :Heartpink

Grattis med bankende hjerte!! Det er så den neste milepælen her om dagen:-)

Back
Topp