Klaramari
Glad i forumet
vill kalle det møte, ikke titt, for ja idag så vi får baby for første gang på tidelig ultralyd. Har vært med min søster på ultralyd før så tenkt "dette blir Koslig" men det er det, men sekundet skjermer gikk fra svart til bilde av en liten baby med viftene armer og bein presset tårene på. Jeg har aldri vært med på noe så fantastisk og magisk! Første tanken var hvor utrolig søt og perfekt den bittelille på skjermen var. Jeg har sett mange babyer, men må si med hånda på hjerte det jeg så på den skjermen var vakrere enn noen andre! Sprekker av lykke, glede og stolthet. Og utifra uttrykket til far, så følte han det samme <3 + alt var i skjønneste orden!
Mitt største ønske er få en jente, alltid drømt om en liten jente siden jeg selv var liten jente.
Kjønn er ikke tydelig før uke 12, da blir "tappen" bøyd enten oppover for gutt eller nedover for jente. Måtte han gjette vilt, så ville han gjette jente siden tappen så hvit hadde antydning til å helle nedover.
Så da ble lykken enda større!!
Så til dere som skal på tidelig ultralyd GLED DERE og til de som vurderer å ta det, gjør det!!
Mitt største ønske er få en jente, alltid drømt om en liten jente siden jeg selv var liten jente.
Kjønn er ikke tydelig før uke 12, da blir "tappen" bøyd enten oppover for gutt eller nedover for jente. Måtte han gjette vilt, så ville han gjette jente siden tappen så hvit hadde antydning til å helle nedover.
Så da ble lykken enda større!!
Så til dere som skal på tidelig ultralyd GLED DERE og til de som vurderer å ta det, gjør det!!