Første legetime

AngeLine

Gift med forumet
Hei hei!
Da var første legetimen, unnagjort... det var veldig spennende. Har privatlege, og hun foreslo med en gang at vi skulle ta ultralyd. Så jeg og samboeren min var jo kjempespente, hadde i hvertfall lyst å høre hjertelyden (det har vi nemlig hørt at man kan så tidlig) Men skuffelsen var stor da den lille var så beskjeden at den gjemte seg bak morkaka! i nesten 2 timer holdt hun på!!! Så vi fikk ny time neste onsdag.. det blir spennende. Men ble litt nervøs da.. tenk om det ikke er noe der? men man har vel ikke morkake hvis man ikke er gravid? eller? kanskje litt dumme spørsmål. [;)] Vi er ihvertfall spente og gleder oss til ondsag begge 2 [:D]

Hei Line!

Har du vært på ultralyd? Så spennende, selv om dere var litt skuffet... Vi mailes!

Kristin

Da syns jeg du har vært heldig som allerede har vært hos legen. Jeg er 10 uker på vei, og har ikke legetime før om nesten 2 uker. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å komme før. Det har vært grusomt å gå rundt sånn å lure. Man vil jo liksom sjekke at alt er ok. Gleder meg til ultralyden. Da blir det jo mere virkelig for barnefaren også.

Back
Topp