Første legetime

Kiwi78

Elsker forumet
Flere som har bestilt første legetime? JEg bestilte i dag, men skal ikke dit før 16.aug. Syns det var lenge til, kommer til å være ca 11 uker på vei da, men hun jeg snakka med sa det var normalt å ha første kontrol mellom uke 10 og 12, så da så. Og så hadde jo legen ferie nå, og så skal jeg også reise bort, så da passer det sikkert best slik. Blir spennende!!!

Jeg har også bestilt legetime, men fikk ikke før 22.aug siden jeg ikke har noen spesielle plager. Jeg er da 11+2 eller noe sånt tror jeg. Hadde egentlig tenkt å vente til etter da med å fortelle det til folk, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge....

Har også bestillt time, ikke før 7.august. Dobbeltime, så her blir alt undersøkt, hehe[:)]

Jeg skal pgsaa til legen 16.8 og jeg er veldig spent, baade paa undersakelsen og om alt gaar bra, haaper du faar en fin ferie og alt gaar bra til legen.
Lykke til

Jeg skal 16 aug også! Er da i uke 10. Nei, hadde ikke tenkt til å ta med pappaen..det blir jo bare blodprøver og ev. en gu, og utfylling av helsekort..føler at vi har fått svar på det meste ellers egentlig..[:)] 

jeg var hos legen forrige mandag og fikk legetime til fødsels legen denne mandag. der tok de ul og skrev på de papirene. og en del blodprøver.
nå skal jeg ikke tilbake før ul i uke 17-19,    i oktober...

kunne få en jordmor time før men den er bare for info om de nye reglene innen svangerskaps kontroller osv.

lenge til

jeg har ul om ei uke!! [:D]  skal bli godt å få se hva som befinner seg der inne! [:)]  pappen skal være med! [:)]

Jeg fikk første legetime 18. august, da er jeg 10+6. Men må inn til legen på akutt-time i dag, pga at jeg må ha sykemelding.. [:'(] Men jeg regner ikke med at det blir noen form for undersøkelse i dag da, kjapt inn og kjapt ut. [;)]

jeg har også bestilt min første legetime, hun skulle på ferie nå så det ble ikke før uti august
-og da er jeg 11+4.
Blir kjempespennende! [:)]

Men jeg har jo vært hos legen etpar ganger alt da, men det var bare blodtrykk og blodprøver, pga blødningen.
Og på mandag skal jeg på ul. bestilte priv. da er jeg 7+4. Håper det er masse liv og full rulle der inne!! [:D]

Skal nok bestille meg en ul til i uke 12 så jeg vet at det er ok før jeg sier det til alle.
Forrige gang hadde jeg jo en ma i uke 12 -og da hadde jeg rukket å si det til ALLE. orker ikke det en gang til...[:(]

Back
Topp