Første legetime

Zmom

Forelsket i forumet
Tirsdag kl 09 skal jeg på første kontroll...
Sååå spendt!
Tenk om jeg får se en liten spire inni magen! :love017
Har dere fått time eller allerede vært?

Hvert hos legen men bare for sykemelding ingen kontroll enda . Har time hos jordmor når eg er 10+0 så noen uker til enda det

Jeg skal til legen onsdag 8.40 så får vi se hvordan jeg tar kontrollene etterpå :) er nr4 så blir nok bare de nødvendige og i forhold til eventuelle sykemeldinger

Her har jeg ikke bestilt noen legetime enda, venter enda noen uker til jeg gjør det.

Jeg går nok til jordmor istedenfor lege, men venter til uke 12-13, håper jeg får høre hjertelyden da:love7

Bestilt legetime når jeg er 9+1 og tidlig ultralyd når jeg er 11+4. Sjukt lenge til.... :grumpy:

Bestiller legetime til uke 8 ca som er om 3 uker. Må tidlig inn siden jeg skal henvises til fosterdiagnostikk og må ta blodprøver pga høyt stoffskifte.
Venter med å bestille en uke til ihvertfall da jeg vil være sikker

Første legebesøk idag, for sykemelding og blodprøver (han ville se etter elektrolyttforstyrrelser pga så mye oppkast hos meg:dead:) -Jordmor neste torsdag og legen for ny oppfølging ift kvalme/oppkast torsdag om 2 uker:)

Skal på tidlig ultralyd i uke 7/8 så bestiller jordmortime etter det :)

Bestilte legetime i dag og har time 6+1.
Etter forrige svangerskap har jeg fått lavt stoffskifte, så legen ba meg komme snarest etter positiv test.

Har første legetime 5 desember, er da 8 + 4!
Vi skal på TU dagen før. Føles så lenge til...

Skal til legen på mandag, er da 5+0, men kun for henvisning til TUL. Regner med å bestille første kontroll hos legen i midten av desember, når jeg er 8/9 uker. Blir annenhver kontroll hos lege og jordmor,og hyppigere kontroller jo lengre ut i svangerskapet jeg kommer, pga. Svangerskapsforgiftning sist gang.

Hadde første legetime i dag. :) fikk tatt litt blodprøver for å se at sånn vitamin opplegg er i orden. :)

Mange som har vært? Jeg var 7+3 og det mente legen var alt for tidlig fordi hun vanligvis ikke tok inn noen før 8+0

Back
Topp