Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om det teller som første legetime men skal nå på torsdag... men det for å få henvisning til UL.. så vet ikke om det blir noe snakk om noe annet egentlig.. tror ikke jeg skal ha med meg urinprøve heller..?
Hm okei.. får ta med meg en daJeg ville tatt med urinprøve[emoji4] Her var de veldig på at man tok med urinprøve på hver time ifbm svangerskapet.

Hm okei.. får ta med meg en daså får den bare ligge i lommen om den ikke blir brukt
![]()
Hahaha som om man alltid går rundt med urin i lomma liksomVar sånn jeg gjorde det på første kontroll hos jordmor her, så sa hun «vi bruker å alltid ha med urinprøve bla bla bla». Jeg har med altså, og dro den opp av lommen[emoji23][emoji12]

Er det etter første legetime man får henvisning til ordinær UL? Jeg har min første legetime i uke 12, det var ikke snakk om noe annet da jeg ringte for å bestille time. Sekretæren sa jeg skulle komme i uke 12, for først da kunne legen ta de nødvendige prøvene, så synest jo det hørtes litt rart ut når mange får time før uke 12.
Ja, sånn er det her også.. Får ikke før.. men da jeg hadde SA så snakket jeg med legen om TUL så derfor skal jeg nå i neste ukeEr det etter første legetime man får henvisning til ordinær UL? Jeg har min første legetime i uke 12, det var ikke snakk om noe annet da jeg ringte for å bestille time. Sekretæren sa jeg skulle komme i uke 12, for først da kunne legen ta de nødvendige prøvene, så synest jo det hørtes litt rart ut når mange får time før uke 12.