Første legetime

Monica82

Flørter med forumet
Skal på min første legetime på torsdag :) Gleder meg men gruer meg til blodprøver, er skikkelig pyse når det kommer til blodprøver. Sprøyter er OK men det er noe med det ekle glasset som skal fylles opp. Den lille dytten når glasset skal inn i sprøyten. Uff :( skal også spørre om ul da jeg ser ut som jeg er lengre på vei enn 12+2.

Tvi tvi til meg :D

Lykke til! :D
Vi hadde første legetime i dag, gikk veldig fint :)
Legen sendte innkalling til OUL mens vi var der, og allerede 2 timer senere fikk jeg SMS om at jeg hadde fått en melding på helsenorge.no, og der lå innkalling til OUL og ventet! :D

Lykke til! :D
Vi hadde første legetime i dag, gikk veldig fint :)
Legen sendte innkalling til OUL mens vi var der, og allerede 2 timer senere fikk jeg SMS om at jeg hadde fått en melding på helsenorge.no, og der lå innkalling til OUL og ventet! :D
Så gøy!! Hvor fant du det? :D finner ikke noe jeg

Jeg logget inn på helsenorge.no sine sider. Jeg hadde lest om noen som hadde opplevd å få innkallingen der lenge før den kom i posten, så da var jeg rask til å logge meg inn. Tror jeg takket ja til korrespondanse på siden, og SMS varsling første gang jeg var inne. Mulig man må ha gjort det før man får tildelt time.

Back
Topp