Første legetime

Tror jeg hadde første time når jeg var 6 uker på vei forrige gang. Venter nok til nærmere uke 12 nå. Føler ikke så stort behov for noen time enda :)
 
Jeg hadde uke 11 sist men satt opp til uke 8 denne gangen:) sist havnet det midt i fellesferien så sikkert derfor litt seint :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg føler også at det ikke er noe poeng i å ta det så veldig tidlig. Tror jeg bare hører med de på legekontoret om hva de sier :) Akkurat nå syns jeg ikke ukene kan gå fort nok ;)
 
Det er normalt mellom uke 8-12.. jeg har tidligere ventet til uke 11/12. Men tenkte denne gangen å bestille første svangerskapakontroll i slutten av februar. Da er jeg i uke9
 
Jeg skal til legen i morgen for å få noe blodprøvesvar, så jeg kommer til å nevne det i morgen og sjekke med de når jeg skal ha første svangerskapskontroll :)
 
Ringte legen i dag og fikk beskjed om at jeg skulle ringe tilbake når jeg var 12 uker på vei.

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Ringte legen i dag og fikk beskjed om at jeg skulle ringe tilbake når jeg var 12 uker på vei.

sendt fra Note 3 - sengekos


Nye regler.
Med mindre det er noe spesielt skal man ikke til legen før fullgåtte 12 uker
 
Jeg lurte på om jeg kunne ha uvi, derfor skal jeg til fredag (7+1) ellers er det vanlig rundt uke 12
 
Jeg fikk beskjed om å få time mellom uke 8 og 12, så fikk når jeg i uke 11 :)

-Taster fra appen-
 
På mitt legekontor sa di jeg kunne bestille mellom uke 8-10. Var hos legen i går og han satte opp en time til meg på mandag, er 6+4 da...
 
Var hos legen når jeg var 6+1, fikk time til jordmor når jeg er 7+4. Hu spurte ikke engang om hvor langt jeg var på vei, hu var så opptatt av å glede seg til å skrive meg inn :) gleder meg til å møte den dama! :-D
 
Back
Topp