Første legetime

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har så vidt vært i kontakt med legen ang. problemer med å bli gravid. Dro dit sist gang tanta kom. Har vært innom et par ganger siden, og nå vil ha han meg inn for litt blodprøver og sånn. Har time neste fredag kl. 14. Gleder meg til å fortelle at jeg har blitt gravid! Lurer på om jeg skal be om tidlig UL siden jeg har hatt SA før, vet ikke hvor strenge de pleier å være? Erfaringer?

Når skal dere til legen?

Andre som skal ha, eller be om, tidlig ul?

Jeg snakket med legekontoret i dag :) Fikk time 7. november. De synes ikke at det var nødvendig at jeg kom inn før det.. Er ganske lenge til, men samtidig ikke lenge i det hele tatt :) Måtte tiden gå fort.

Jeg sendte timebestilling på nett tidligere i dag for uke 43, men må helt ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på hva jeg driver med sånn sett. Bare tenkte at uke 8-9 var sånn passelig tidspunkt?

Jeg kommer til å be om tidlig innvending UL da jeg har blitt konisert (ta bort deler av livmortappen/-halsen) for litt over et år siden, og det kan ha innvirkning på ting, visstnok.

Hun jeg snakket med på legekontoret sa at det vanligte var å komme inn til kontroll et sted mellom 8 og 10 uker. Så jeg tror det høres fint ut :)

Jeg har vært hos legen allerede pga to SA'er tidligere i år, hun nølte ikke med å sende meg på tidlig UL :) I dag kom innkallelsen og jeg skal på tidlig UL 29 oktober, da er jeg 9+2

ringte legen for å få time og da henvisning til sykehuset side jeg ahr hatt en xu og da bare er en verdig vinner av hele 1 eggleder... så skal bare inn for å sjekke at spirrevippen har kjempet seg hele veien opp...
fikk i uke 5 når jeg ventet forrige gang :)

Sendte timebestilling på nett nå nettopp, ønske om kontroll i uke 11+2 (var da jeg hadde første kontroll sist, så derfor tok jeg bare da denne gangen også). :) Har ingen erfaring med tidlig ul, eller hvor strenge de er for at man skal få det dessverre...

Skal til legen på tirsdag men det er pga tilrettelegging på jobb. Skal bestille privat tidlig ul men har ikkr bestemt meg for hvilken uke ennå :)

Jeg skla ha og be om tidlig UL kommende mandag:D da skal jeg også bestille time til første kontroll OGSÅ skla jeg ringe til jordmor å spørre om jeg kan væresåsnill å komme en rask tur innom på fredag for å bare høre om hun kan høre et lite hjerte slå ennå:) har en fantastisk jordmor gyn og lege:D

jeg skal ha tidlig ultra 22 oktober pga dette er prøverør, og har blitt lovet god oppfølging denne gangen.. så skal nok ha flere..
skal til lege neste uke og ta blodprøver, for å se om det er normal stigning...

Jeg skal til privat tidlig UL 11+5. Synes det var veldig fint forrige gang, og er ikke i tvil om at jeg skal betale for det også denne gang. Min første legetime er 9+2. Kommer til å ville gå til jordmor på kontrollene etter det.

Back
Topp