Var hos legen for første gang på fredag. Var blanda følelser jeg gikk ut med. Er ei " stor " jente så jeg vet jo at jeg ikke kan gå veldig opp i vekt. Jobber nå med dette og prøver så godt jeg kan å være sunn :) Har gått kjempebra hittil :) Jeg ventet fælt på å få høre hjertelyden, men den fikk jeg ikke høre.. Den fikk jeg både se og høre på ultralyden sa legen min.. Skuffa!
Også skulle hun sende brev sånn at jeg får ultralyd.. Men hvor lang tid tar det da? Jeg venter og venter, tripper og tripper.. Jeg vil ha timen i postkassa NÅ!! Hehe..
Ellers er formen fin. Bekkenet er litt småvondt og puppa vokser og er småvonde fra og til. Kvalmen er borte og trettheten slipper sakte men sikkert taket :)
Også skulle hun sende brev sånn at jeg får ultralyd.. Men hvor lang tid tar det da? Jeg venter og venter, tripper og tripper.. Jeg vil ha timen i postkassa NÅ!! Hehe..
Ellers er formen fin. Bekkenet er litt småvondt og puppa vokser og er småvonde fra og til. Kvalmen er borte og trettheten slipper sakte men sikkert taket :)