Første legetime

mamila

Glad i forumet
er sååååååååååååååå langt unna!!!! Blir nesten litt frustrert her jeg sitter. 17.08 kl. 09.45,det jo over en mnd til[>:] Da kommer jeg til å være 12+4...Uff,lenge å vente,håper bare alt er i orden da....

det var en stund til ja, men alt er sikkert i skjønneste orden[:)][:)] ikke bekymre deg!
er det såå lang vente tid på legetime?

Har ikke time jeg heller før jeg er minst 13+4 uker på vei, på grunn av ferie på legekontoret. Sålenge man er frisk og alt ser normalt ut så er det strengt tatt ikke nødvendig med kontroll før, men det virker jo sååå lenge til. Selvom dette er mitt andre svangerskap, så er det like vanskelig å forstå at man faktisk er gravid før den første kontrollen. Fordelen med å vente med kontrollen er jo at man mest sannsynlig får høre hjertelyden første gangen

ORIGINAL: vevina

det var en stund til ja, men alt er sikkert i skjønneste orden[:)][:)] ikke bekymre deg!
er det såå lang vente tid på legetime?

[&o]

Kan du ikke få flyttet den litte grann nærmere???

Det er ikke lang ventetid i det hele tatt,er bare det at dem mente jeg ikke trengte å komme noe før.Men hva vet vel egentlig dem om hva jeg trenger å ikke?? Jeg trenger å få alt bekreftet sånn at det blir mer virkelig.Men men...Får vel bare vente i spenning i 5 uker til da [8|] Føler jo at spiren vokser og gror inni meg,så trenger vel ikke bekymre meg så veldig enn så lenge[:)]

plutselig er dagen der[:)]

har sjøl 1 kontroll i mi uke 15...
Meen e væl bære jæft, så slepp man å knytt seg sånn tel gullet ifall det skjer nå:/
Mel litt rart me tanke på at eg allerede hadd vært på ultralyd i uke 14 sisst, hehe:P

Forstår dæ godt æ.
Æ har min første legetime den 19 august og da e æ 14+3, men det hjelpe på at æ fikk time te jordmor i mårra[:)]

det er jo egentlig det som er vanlig... så bare vent plutselig er tiden der:)

Back
Topp