Første legetime! Spent...

Bimse

Glad i forumet
I og med at jeg hadde en SA, er jeg naturligvis i overkant bekymret. Jeg kjenner litt mensenkramper nede mot bakluka, og det synes jeg føles litt skummelt. Så jeg plukket opp telefonen først som sist, og fikk time på mandag! Da er jeg 6 uker, akkurat like langt som da jeg mistet sist. Bare noen få dager igjen nå, så er vi på vei mot ukjent territorie. Spennende! Lurer på om jeg blir sendt på tidlig UL. Håper det!!! Hadde lettet så utrolig på bekymringene mine. Krysser fingre!

spennende! og godt de tar deg alvorlig. Første gang jeg var gravid så mistet jeg i 11+5 og i de to svangerskapene etter på var jeg veldig nervøs og fikk komme tildelig til lege, er ikke noe de kan gjøre, men en kan føle seg tryggere, spesiellt om en får tidelig ul.

Jeg har det som deg nå, murringer i magen og rugg.. men komme ikke noe blod, og det som er rart er at jeg ikke husker hvordan det var med de to jeg har.. husker bare hvordan det var da jeg mistet..

Krysser fingrene for tidelig ul for deg. hvis du ikke får kan du jo ta privat:) det gjorde jeg med minstemann:)

Vi har også mistet to ganger i år, og skjønner så altfor godt hvordan du har det. Bra du fikk legetime så fort :)
De fleste leger er ikke så vanskelige med å henvise til tidlig ul når man har mistet tidligere, så krysser fingrene for deg!

Så forresten på termintråden at vi skal føde på samme sted ;) Du ligger tre dager foran meg, men kanskje vi møtes, he he.

Back
Topp