Mackenzie87
Betatt av forumet
Da har jeg vært på første svangerskapskontroll, og jeg vet ikke helt hvordan det gikk jeg! Fastlegen min har tatt permisjon og kommer sannsynligvis ikke tilbake. Jeg har fått en vikarlege.. Og han gjør ALT anderledes enn min egentlige lege. Skal ikke nevne alt, men noen ting vil jeg nevne og det var at han nærmest ble sur på meg fordi jeg har brukt volvat til TUL? Han ba meg få oversendt journalen snarest! Seriøst? Jeg vil ikke dele det med han. Grunnen til at jeg nevnte volvat er at jeg ikke ville ha noe underlivssjekk på legekontoret og at jeg måtte forklare hvorfor jeg går på blodfortynnende. Det går jeg på pga aborten i uke 20 for litt over ett år siden. Gyn mente at for min trygghet og for å forebygge det vi kan, så var det lurt. Han var sjokkert... Hvorfor??
Neste kontroll er i uke 26. Stemmer virkelig det? Han mente at det var ingen grunn til å gå til lege/jordmor før det, annet enn ordinær ultralyd. Såå, nå sitter jeg her da og er nesten redd for den nye legen og lurer på om jeg skulle sagt og gjort noe anderledes....
Neste kontroll er i uke 26. Stemmer virkelig det? Han mente at det var ingen grunn til å gå til lege/jordmor før det, annet enn ordinær ultralyd. Såå, nå sitter jeg her da og er nesten redd for den nye legen og lurer på om jeg skulle sagt og gjort noe anderledes....