Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde min første legetime i dag (5+2), der jeg fikk bekreftet graviditeten. Fikk ny time om 6 uker, hvor det skal tas blodprøver og testes for diverse ting
Jeg skal ha om en uke. Legen min har eget UL apparat som han er flittig til å bruke, så håper jeg går en liten sniktitt!
Men hovedgrunnen er for å snakke om jobbsituasjon og at jeg sist fikk forhøyede leverprøver.
Tenkte bestille kontroll i uke 12, men så oppdaget jeg at legen min har pappaperm og ikke er tilbake før jeg er i uke 14-15 et sted, så driver og vurderer om jeg skal vente til da så jeg får min lege og ikke en vikar. Eller om det er dumt mtp henvisningen til oul [emoji53]
Jeg ringte jordmor samme dag som jeg fant ut at jeg er gravid (jeg har ikke noe forhold til legen min). Fikk time til 1.kontroll 10/10, da er jeg 10+0. Vi har lyst å dele nyheten med familien vår samme dag dersom alt går bra, så vi har litt på impuls bestilt privat time til TUL 6/10 (9+2) så vi kan fortelle det til familien med å gi dem et bilde