Hei! Dette er mitt første svangerskap og jeg har googlet overraskende lite. Ringte legekontoret for to uker siden og fortalte at jeg var gravid. De satte opp en time nå på tirsdag (to uker etter telefonen og ca uke 8+3). Regner med det ikke blir tatt noe ultralyd på denne timen, så 1. lurer egentlig bare på hva som kommer til å skje? 2. Hva kommer til å bli pratet om? 3. Må jeg forberede noe? 4. Trenger jeg å komme tissatrengt? 5. Bør jeg være fastende mtp blodprøver?
Er usikker på om jeg er 8 eller 10 eller 12 uker da det har vært flere rare blødninger, jeg har pcos og vi har mye tvillinger i familien. 6. Er dette noe som blir «utredet» snarlig? Eller blir datoen bare korrigert ved første ultralyd?
Mange spørsmål, sorry! Hun i telefonen var ikke særlig imøtekommende, så turte ikke bombe med alle spørsmålene
Er usikker på om jeg er 8 eller 10 eller 12 uker da det har vært flere rare blødninger, jeg har pcos og vi har mye tvillinger i familien. 6. Er dette noe som blir «utredet» snarlig? Eller blir datoen bare korrigert ved første ultralyd?
Mange spørsmål, sorry! Hun i telefonen var ikke særlig imøtekommende, så turte ikke bombe med alle spørsmålene