Første legetime idag :-D

kooala

Glad i forumet
Første time idag ja, alt så bra ut, tok UL og legen så hjerte slo, jeg så mini røre på seg :D Jeg derimot hadde en bilyd på mitt hjerte, ikke noe å engste seg for, men ble henvist til UL av hjerte. Betryggende å få sjekket ut. Så nå begynner runde med å spre nyheten, sier det til barna ikveld, gleder meg :D

Så koselig:-) Håper barna blir glade!

Litt ekkelt med bilyd på hjertet da, håper du får det sjekket ut raskt.

Ja nå er det offisielt, hele graviditeten ble mer virkelig nå :-D

Ja nå er det offisielt, hele graviditeten ble mer virkelig nå :-D
Ja det kan jeg forstå, føler det her og at det ikke føles helt virkelig enda da jeg ikke har fått delt den gledelige nyheten med familien og venner enda!! :p

Så herlig!! Hvor langt er du komt nå?

Godt du får sjekket hjertet dit også :)

Så herlig!! Hvor langt er du komt nå?

Godt du får sjekket hjertet dit også :)
Jeg er jo bare 10+5 idag, men etter UL igår med en sprellende liten så ville jeg bare gå ut med det, først og fremst til jentungen på 7 år, og familie og jobb. Deilig å slippe det ut :-D Kjenner jeg har gått med en hemmelighet en stund nå :-)

Jeg er jo bare 10+5 idag, men etter UL igår med en sprellende liten så ville jeg bare gå ut med det, først og fremst til jentungen på 7 år, og familie og jobb. Deilig å slippe det ut :-D Kjenner jeg har gått med en hemmelighet en stund nå :-)

Fa er vi helt likt da :D skal også si det nå i helgen til familien og 4 åringen, så fa blir det offentlig tenker jeg med :p Er 11 uker i morgen.

Blir ikke noe på Facebook, men rennet med 4 åringen som gleder seg såå mye til at det kommer baby i magen, ikke kommer til å glemme å si det til folk ;p

Gratulerer :) Jeg gleder meg også veldig til å si det nå...føler jeg har ventet i evigheter.. er 11 idag!

Jeg kommer til å endelig si det til venner, familie og kanskje jobb når jeg har fått beskjed at alt er i skjønneste orden på ultralyden når jeg er 11+2 :)
Men går ikke offentlig på Facebook før jeg kjenner til kjønn eller etter oul :p

Back
Topp