Aprilnurk2017
Betatt av forumet
Hva skal jeg spørre om? Skal jeg undersøkes el noe? Gruer meg sånn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal ikke være nødvendig lenger sa legen min,skulle visst rote minst mulig oppi der hvis det ikke var noe helt spesielt de skulle sjekke! Du har rett til å si nei til det,skal ikke være ubehagelig for deg å dra til legenMens hos legen min tas det alltid underlivsundersøkelse. Vet ikke hvorfor. Nå har jeg vært på tidlig ultralyd, så jeg skal be om å slippe for nå vet jeg at fosteret ligger der det skal osv.. Om det er det han legen driver og sjekker..
Nei det har jeg aldri opplevd!Okei takk! For dem tar ikke noe form for underlivs prøver?
Tusen takk! Jeg er bare redd for å få beskjed om at jeg evnt ikke er gravid da..
Hadde trodd man fikk svar på prøver og sånn men fikk ikke det.. så jeg skjønner ikke så mye mer enn at jeg har fått skjema og beosjyrer..Uff da, det var mørke tanker. Gikk det bra? Håper du fikk en fin opplevelse og ble betrygget at legen![]()
Jo jeg tror mer på det.. men har en mamma som har hatt 4 døde svangerskap.. hun har kommet på ul og det har ikke vert liv.. så jeg er redd jeg også skal oppleve det..Hvorfor tror du ikke du er gravid?

Det tok jo blodprøve og urinprøve.. men fikk ingen tilbakemelding på at jeg er gravid.. jeg vet jo at jeg er det.. men ble overasket over at det første legen gjør er bare å fuløe ut skjema.. hvem som helst kan jo da gå dit og si dem er det også er prosessen i gang.. men mulig hun dama på laberatoriet såg på prøvene at jeg vsr det og ikke sa noe..Uff, det skjønner jeg er kjipt, og en blir så klart preget av andres historier. Spesielt når det er så nært. Men ditt svangerskap er ditt, ikke din morsOg så lenge du ikke har fått noen tegn på at noe er galt, er det ingen grunn til å ikke forholde seg positiv
Tok de ikke en graviditetstest hos legen? Jeg har liksom ingen tydelige symptomer på at jeg er gravid, så jeg måtte spørre på legekontoret om testen faktisk var positiv
![]()
Ja heldigvis på fredagSkal du ha tidlig ultralyd før oul?
Ja, men jeg tviler på at damer som ikke har hatt positiv graviditetstest gidder det ...?Det tok jo blodprøve og urinprøve.. men fikk ingen tilbakemelding på at jeg er gravid.. jeg vet jo at jeg er det.. men ble overasket over at det første legen gjør er bare å fuløe ut skjema.. hvem som helst kan jo da gå dit og si dem er det også er prosessen i gang.. men mulig hun dama på laberatoriet såg på prøvene at jeg vsr det og ikke sa noe..