Første legetime i morgen..

FruA

Mamma til 3 :)
Oktobermirakler 2013
Jeg er 11+0 i morgen. Og jeg kjenner jeg begynner å grue meg!! Jeg er ikke så nervøs av meg, egentlig, men begynner å tenke litt nå.. Tenk om han ikke finner hjertelyden, hvis han prøver!! Uuuæh! :/ Nesten så jeg ikke vil han skal prøve :P Men hadde jo vært heeeerlig å høre et friskt, lite hjerte også da! <3 Kommer til å grue meg til i morgen, tror jeg :P

Ekstra ille når folk mister nå, så seint... En ting er i uke 5-6, men når vi snart bikker 12 så vil jeg virkelig ikke miste, og vil ikke at andre skal det heller! Litt skummelt å lese om det, men klarer jo ikke la være å være her inne :P

Ja,første trimester er helt nervepirrende! Kjenner jeg tenker på det HELE tiden. Og håper på at alt skal være bra. Gleder meg virkelig til å kjenne liv og til å være kommet godt i gang med 2 trimester. Ønsker deg lykke til på kontroll i morgen :) Jeg var på mandag og var da 10+4 men legen ville ikke høre etter hjertelyd. Husker jeg var 14 uker når jordmor prøvde å finne hjertelyd sist gang. De vil jo gjerne vente litt med å prøve så tidlig.

Lykke til på kontroll! Jordmor ville ikke prøve å lytte på meg i går, selv om vi så et sprell levende foster på ul utpå magen sist fredag :) hun var ikke sikker på at hun klarte det, så i stede for usikkerhet og at jeg skulle bli redd, så skulle vi la lille gro og vokse i fred :)

Ja, jeg hadde ikke trodd det skulle bli lyttet etter, men venninna mi var når hun var 12-13 uker og da hørte legen, på eget initiativ.. Vi har samme lege. Så derfor jeg tenkte kanskje han gjorde det.. Men ingen krise hvis ikke, egentlig.. de to andre gangene har jeg hørt hos jm i uke (nr1)16 og (nr2)15.

masse lykke til med legetimen uansett :-)

ja det er nervepirrende disse ukene, jeg er superbekymra bl.a etter jeg mista i høst selv om det var veldig tidlig. så da jeg var hos legen sa jeg at jeg var bekymra og at jeg leser for mye på nett. da lo hun å sa det må jo være mange bedre ting å gjøre enn det hehe

Jeg har legetime om en uke - da er jeg 12+3 :-) Blir spennende!

masse lykke til med legetimen uansett :)

ja det er nervepirrende disse ukene, jeg er superbekymra bl.a etter jeg mista i høst selv om det var veldig tidlig. så da jeg var hos legen sa jeg at jeg var bekymra og at jeg leser for mye på nett. da lo hun å sa det må jo være mange bedre ting å gjøre enn det hehe

Hehe, ja, tror ikke leger/jordmødre er så glad for sånne forum som dette, kan lett bli massehysteri utav det :P Husker jordmora mi sa det som et poeng, å unngå sånne forum :P Men jeg er ikke så nervøs av meg til vanlig, så det pleier gå fint :)

Tusen takk, dere :) Ja, blir spennende! Er heldigvis tidlig på morgenen, så fort unnagjort! Faktisk er timen i morgen kl før jeg sto opp i dag :P Men dro meg litt i dag da ;)

Back
Topp