Første legetime i dag :)

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har time hos legen i dag klokka 13.15. Jeg vet jo egentlig at det ikke skjer så veldig mye spennende på første kontrollen, men det føles liksom litt mer virkelig at man er gravid når man er i gang med kontrollene.

Dessuten skal jeg spørre legen om det er aktuelt for meg å reise til Sør-Korea med jobben i januar, og jeg er veldig spent på svaret. Jeg håper han ikke ser noen problemer med det, for det er en tur som jeg mest sannsynlig ikke vil få mulighet til å være med på en annen gang. Jeg er da i uke 16-17, så sånn sett skulle det ikke være noe problem å reise, hvis jeg tar forhåndsregler på flyet, men jeg er usikker på vaksiner osv. Vaksinasjonsrådet anbefaler 3 vaksiner som jeg ikke er sikker på om jeg har, og jeg kan trolig ikke ta vaksinene som gravid...

Masse lykke til hos legen i dag.
Håper du får svar på alt du lurer på og at du får være med på den turen i januar :)

Lykke til! :D
Krysser fingrene for at du kan reise ;)

Lykke til!

Hva sa legen om reisen?

Det gikk greit hos legen :) han sa at det ikke skulle være noe problem å dra så lenge ingen vaksiner er påkrevd. ellers så skjedde det ikke noe spennende der. han bare registrerte litt verdier, så tar han flere prøver neste gang når jeg har kommet litt lenger.

Back
Topp