første legetime i dag :)

vevina

Forumet er livet
[:D]hadde time kl 9 :D fylte ut helsekort, urin prøve osv :D var veldig fint, gikk liksom litt mere opp for meg :)
men ble mye info på kort tid, så slet litt med å få med meg alt, han mente jeg var 6+5 uker på vei. termin 20 februar.

måtte innom jordmor å ordne time selv, men de er vegg i vegg så det gikk jo greit, første time der er om 4 uker.
han skulle sende henvisning til ul. som ble ca i uke 16-17(kan det stemme?), også skulle jeg bestille lege time igjen en gang mellom uke 20 og 24 :)
men så deilig å være i gang på en måte[:)]

også tok de BLODPRØVE!!![&:] hehe var veldig stolt av meg selv, var egentlig ikke så ille, men jeg er veldig teit når det gjelder sprøyter[:o][8D]

alt dette tok jo bare litt under en time, så da bestemte jeg på å bruke resten av dagen på shopping, tok en lang tur til kongsberg og kjøpte meg to gravid bukser DEILIG!!!!!! ikke noe som strammer på magen[:D]

Hørtes ut som en hektisk legetime, men er ganske kjekt når du får gjort det, blir mer virkelig da.

Kjekt med shopping, gleder meg til jeg kan shoppe mammabukse, men syns det er mye stygt ute å går [:'(] Men hørtes ut som du hadde en fin dag, alt i alt..[:D]

Hørtes ut som en suuuper dag! [:D]

det hørtes bra ut, godt å være i ¨gang¨ [:)]

ORIGINAL: SunShin

Hørtes ut som en suuuper dag! [:D]

ORIGINAL: Anne L

Kjekt å være igang. Ordinær ultralyd pleier å være en gang mellom uke 17-19 så det hørtes riktig ut. Jeg skal på første kontroll på fredag. Gleder meg!

Jeg også faktisk[:D]

Back
Topp