Første legetime i dag

milla1986

Elsker forumet
Var kjempe spent før første legetime, bla. fordi jeg nettopp har byttet fastlege. Jeg var så redd for at hun ikke var noe ålreit og at jeg følte at kjemien mellom oss ble helt feil. Men der tok jeg feil, hun var kjempe hyggelig[:D] heldigvis.....
Også blir det tidlig UL på meg, i uke 12[:D] Gleder meg veldig til det.... Litt over 1 mnd til bare, går jo fort [:)]

Så bra da! Jeg skal ikke til sjekk til legen før i uke 12 jeg.. De sa de ikke brukte å ta inn før den tid når jeg ringte. Men skal en tur den 3. mai på samtale da:) Få svar på litt spm kan være greit :)

Gleder meg til oppdatering etter at du har vært på UL [:)] Går for tiden fram til da :)

Jeg hadde vel antaglivis ikke dratt til første lege time jeg heller før i uke 12, om ikke jeg hadde en medfødt hjertefeil. Også måtte jeg i tilegg ta en blodprøve om jeg har en sånn blod sykdom som både bror og mamma har... Men synes det er veldig knall å få tidlig ul, og god oppfølging :o))) [:D][:D]

Alltid godt å få svar på litt spm, man lurer jo ofte på tuuusen ting når det er første gangen man er igjennom dette... [:)]

Ja, det finns ikke en ende på ting jeg lurer på[8D]

Back
Topp