Første legetime bestilt

Anemor80

Glad i forumet
Da fikk jeg somlet meg til å bestille legetime for første kontroll. Kunne få en allerede i morgen, men det kom litt brått på. Jeg ringte og sa jeg ville bestille en svangeskapskontroll, og legesekretæren spurte om jeg var gravid?emoticon

Hun sa videre at man ikke tok blodprøver og sånt før i uke 9, så da fikk jeg time 4. juli. Blir spennende, og deilig å ta første steg med utfylling av papirer o.l.
Lille spire, klor deg fast.

Så spennende da. Husker det var så spennende sist :)

Jeg skal til legen uansett imorgen, så håper å finne ut hvor langt jeg er egentlig er på vei. Er litt usikker.

Jeg kan nesten ikke vente til neste fredag, og forhåpentligvis få se at det er et bankende hjerte på plass inni magen min:-) Dette er noen nervepirrende uker.. Lykke til på din første legetime!

Så heldige dere er som får time så fort!

jeg ringte og bestilte time i dag, og fikk første time når jeg er 10 +4, er dette vanlig?
Jeg sa veldig klart i fra at jeg ikke ønsket  og vente så lenge siden jeg mistet i slutten av januar når jeg var 9 +6. uansett fikk jeg ikke time før da! nå er jeg 6 +3 og føler at det er en hel evighet til jeg skal til legen, det er veldig lenge og vente når jeg er så redd for å miste!

Blir spennende ja!

Jeg skal til legen den 27 juni:D og jeg gleder meg så sykt mye:D Regner med å være 7-8 uker på vei da, men er veldig usikker så tårer ikke håpe for mye..

Blir spennende å høre hvordan det gikk når vi har kommet så langt:D

Back
Topp