Første legetime bestilt

Baby4us

Elsker forumet
Da har jeg fått min første legetime i dette svangerskapet. Det blir i følge mine beregninger i uke7+1, så får vi se om vi er enige.. Det var eneste mulighet før ferien, ellers ville han egentlig ha meg inn i uke 8, da det visstnok er mer å se på ul da. Men, det får nå bli som det blir.. Jeg er spent og gleder meg uansett.

Fikk ikke noe jordmortime enda, da det var helt fullt hos henne også frem til ferien, men det er jo ikke akkurat noe hast da. Det viktigste for meg er å få bekreftet at her er det liv, få ordnet med time til ordinær ul, fikse helsekortet og fødeplassemoticon

Nå ble det plutselig veldig virkelig det hele gitt..

"Alle" (ikke jobben) vet om det, og legetime...

WOW, jeg er faktisk GRAVIIIID!!! LYKKE!!

Åhh er det ikke herlig!?!?:)Jeg har ikke legetime før jeg er 9 uker på vei, og det er jo greit det. Jeg kommer plutselig på ofte,at jeg forhåpentligvis skal få et barn til i Februar...!!! Herlig!! Føler jeg må ordne alt nå!!Er en ekstremt ordensperson da...
Gleder meg til å shoppe vogn og alt!!! Jippi!!

Så deilig å få det unnagjort. Jeg må vel ta kontakt med legen snart jeg også. Det er faktisk ferietid snart. Det hadde jeg ikke tenkt på

Deilig å få ting unnagjort ;-) Har ikke tenkt så langt selv... Enig i at det kan være lurt å bestille time i god tid nå som det snart er ferie.Får ta en telefon å høre :-)

Back
Topp