Første legekontroll

Ønskerbaby

September 2013<3
Unnagjort.. Har litt høy bmi så får ekstra oppfølging i svangerskapet, og må ta en glukosebelastningstest så snart som mulig.. Fikk ikke kvalmestillende, for dette var jo ingen sykdom, jeg måtte ta tiden til hjelp..(!!) så er i grunn litt oppgitt.. Men fikk heldigvis beholde timen min til ultralyd, så det skal jeg 31.januar.. Er akkurat 8 uker på vei i dag:)

8 UKER? så godt ;) tok sånn glukosegreie i forrige svangerskap jeg og, smaker dritt og er kjempekjedelig og vente etterpå.... men men, greit å få tatt ;)

Gleder meg til jeg skal på første kontroll, men det er jo over en mnd til.... :p

8 UKER? så godt ;) tok sånn glukosegreie i forrige svangerskap jeg og, smaker dritt og er kjempekjedelig og vente etterpå.... men men, greit å få tatt ;)

Gleder meg til jeg skal på første kontroll, men det er jo over en mnd til.... :p
Jepp, 8 uker!:) har termin 31.august, men jeg blir her inne!:)

Jepp, 8 uker!:) har termin 31.august, men jeg blir her inne!:)

Det er bra! Får håpe du går en dag over da vettu ;) hehe... jeg havnet også på et annet forum med førstemann siden han kom 16 dager før, men ble på det forumet jeg hadde vært ;)

Hehe, nei håper i grunn ikke at eg går over, med tanke på Bhgplass :)

Neida, det var en spøk, unner ingen gå lenger enn de må, uansett om det bare er en dag ;)

Ja nå blir det å telle dager til 31.januar! Hehe:) skal ha glukosebelastningstest om to uker allerede, kvir meg!

Uff, har aldri tatt sånn glukosegreier, håper jeg slipper. Syns det var veldig rart du ikke fikk kvalmestillende! Dustelege. Men ikke lenge til ul da! :D

Ja nå blir det å telle dager til 31.januar! Hehe:) skal ha glukosebelastningstest om to uker allerede, kvir meg!
hvorfor må du ta det så tidlig? Jeg måtte ta det en gang mellom uke24-28

Back
Topp